آ
-
آمیخته بازاریابی
شناسایی و اولویتبندی آمیخته بازاریابی سبزیجات تازه در جنوب استان کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 81-100]
-
آموزش عالی
واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
-
آموزش کارآفرینی
واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
ا
-
اقتصاد چرخشی
فراترکیب مزایای کاربست مدلهای کسبوکار چرخشی در حوزه کشاورزی- غذایی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
-
اقتصاد زیستی
تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]
-
الگو
تحلیل مؤلفههای تأثیرگذار بر توسعه کارآفرینی فناورانه و نوآورانه در صید و صیادی استانهای شمالی کشور [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 94-115]
-
اینترنت اشیاء
نقش قابلیت اینترنت اشیاء و شدت رقابت در رابطه بین گرایش کارآفرینی و نوآوری محصول [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 74-93]
-
انرژی پاک
شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی و توسعه کاربرد انرژیهای تجدیدپذیر در مناطق روستایی استان ایلام [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 117-140]
ب
-
بازاریابی
عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
-
باغبانی شهری
اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تابآوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
-
بخش کشاورزی-غذایی
فراترکیب مزایای کاربست مدلهای کسبوکار چرخشی در حوزه کشاورزی- غذایی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
پ
-
پایداری زیستمحیطی
شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی و توسعه کاربرد انرژیهای تجدیدپذیر در مناطق روستایی استان ایلام [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 117-140]
ت
-
تابآوری اجتماعی
اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تابآوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
-
تجربه گرایی
ویژگیهای شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسبوکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
-
تحلیل محتوا
تحلیل مؤلفههای تأثیرگذار بر توسعه کارآفرینی فناورانه و نوآورانه در صید و صیادی استانهای شمالی کشور [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 94-115]
-
ترویج
عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
-
تعاونیهای کشاورزی
مدلی برای توسعهی همآفرینی ارزش در تعاونیهای تولید محصولات خارج از فصل استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 36-53]
-
توسعه انسانی
بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]
-
توسعه پایدار روستایی
شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی و توسعه کاربرد انرژیهای تجدیدپذیر در مناطق روستایی استان ایلام [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 117-140]
-
توسعه سازمانی
بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]
-
توسعه کارآفرینی
بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]
-
توسعه مهارت کارآفرینی
واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
ح
-
حشرات خوراکی
تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]
-
حشرهشناسی
تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]
خ
-
خلاقیت
بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]
د
-
دارائیهای معیشتی
پیامدسنجی اعتبارات خرد بر معیشت خانوارهای روستایی: دلالتهایی برای خوداشتغالی و کارآفرینی خرد در پرتو الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 141-160]
-
دانشگاه رازی
واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
-
درک از خودکارآمدی
مدلی برای توسعهی همآفرینی ارزش در تعاونیهای تولید محصولات خارج از فصل استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 36-53]
ر
-
راهبردهای معیشتی
پیامدسنجی اعتبارات خرد بر معیشت خانوارهای روستایی: دلالتهایی برای خوداشتغالی و کارآفرینی خرد در پرتو الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 141-160]
-
رفتار شهروندی
مدلی برای توسعهی همآفرینی ارزش در تعاونیهای تولید محصولات خارج از فصل استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 36-53]
-
رفتار کارآفرینی
واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
-
رفتار مشارکتی
مدلی برای توسعهی همآفرینی ارزش در تعاونیهای تولید محصولات خارج از فصل استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 36-53]
-
رقابت
نقش قابلیت اینترنت اشیاء و شدت رقابت در رابطه بین گرایش کارآفرینی و نوآوری محصول [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 74-93]
-
روشهای تدریس
کنکاشی پیرامون همسویی نظام برنامه ریزی درسی هنرستانهای کشاورزی ایران با آموزشهای کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 17-35]
-
رویکرد دیمتل
شناسایی و اولویتبندی آمیخته بازاریابی سبزیجات تازه در جنوب استان کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 81-100]
س
-
سبزیجات تازه
شناسایی و اولویتبندی آمیخته بازاریابی سبزیجات تازه در جنوب استان کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 81-100]
-
سلامت روانی
اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تابآوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
-
سوختهای فسیلی
شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی و توسعه کاربرد انرژیهای تجدیدپذیر در مناطق روستایی استان ایلام [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 117-140]
ص
-
صنعت کشاورزی
نقش قابلیت اینترنت اشیاء و شدت رقابت در رابطه بین گرایش کارآفرینی و نوآوری محصول [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 74-93]
ع
-
عملکرد مالی و غیرمالی
تبیین عملکرد کسبوکارهای کوچک و متوسط بر اساس رویکرد نوآوری در شرایط همهگیری کووید-19 (مورد مطالعه: صنایع غذایی استان مازندران) [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 54-73]
-
عملکرد نوآورانه
تبیین عملکرد کسبوکارهای کوچک و متوسط بر اساس رویکرد نوآوری در شرایط همهگیری کووید-19 (مورد مطالعه: صنایع غذایی استان مازندران) [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 54-73]
ف
-
فراترکیب
فراترکیب مزایای کاربست مدلهای کسبوکار چرخشی در حوزه کشاورزی- غذایی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
-
فرآیند
عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
-
فضای کسبوکار
تحلیل اثر بهبود فضای کسبوکار بر کارآفرینی روستایی با نقش میانجی قابلیت بازاریابی(مورد مطالعه: شرکتهای تعاونی روستایی استان اردبیل) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-156]
ق
-
قابلیت بازاریابی
تحلیل اثر بهبود فضای کسبوکار بر کارآفرینی روستایی با نقش میانجی قابلیت بازاریابی(مورد مطالعه: شرکتهای تعاونی روستایی استان اردبیل) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-156]
-
قابلیت نوآوری
تبیین عملکرد کسبوکارهای کوچک و متوسط بر اساس رویکرد نوآوری در شرایط همهگیری کووید-19 (مورد مطالعه: صنایع غذایی استان مازندران) [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 54-73]
ک
-
کارآفرینی
نقش قابلیت اینترنت اشیاء و شدت رقابت در رابطه بین گرایش کارآفرینی و نوآوری محصول [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 74-93]
-
کارآفرینی
تحلیل مؤلفههای تأثیرگذار بر توسعه کارآفرینی فناورانه و نوآورانه در صید و صیادی استانهای شمالی کشور [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 94-115]
-
کارآفرینی اجتماعمحور
ویژگیهای شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسبوکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
-
کارآفرینی روستایی
تحلیل اثر بهبود فضای کسبوکار بر کارآفرینی روستایی با نقش میانجی قابلیت بازاریابی(مورد مطالعه: شرکتهای تعاونی روستایی استان اردبیل) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-156]
-
کارآفرینی کشاورزی
تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]
-
کسبوکارهای مواد غذایی
ویژگیهای شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسبوکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
-
کیفیت دسترسی به اعتبارات
پیامدسنجی اعتبارات خرد بر معیشت خانوارهای روستایی: دلالتهایی برای خوداشتغالی و کارآفرینی خرد در پرتو الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 141-160]
-
کلید واژه: هنرآموزان
کنکاشی پیرامون همسویی نظام برنامه ریزی درسی هنرستانهای کشاورزی ایران با آموزشهای کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 17-35]
-
کووید -19
تبیین عملکرد کسبوکارهای کوچک و متوسط بر اساس رویکرد نوآوری در شرایط همهگیری کووید-19 (مورد مطالعه: صنایع غذایی استان مازندران) [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 54-73]
گ
-
گردشگری روستایی
عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
م
-
محصول
عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
-
مدلسازی ساختاری-تفسیری
تحلیل مؤلفههای تأثیرگذار بر توسعه کارآفرینی فناورانه و نوآورانه در صید و صیادی استانهای شمالی کشور [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 94-115]
-
مدلهای کسبوکار
فراترکیب مزایای کاربست مدلهای کسبوکار چرخشی در حوزه کشاورزی- غذایی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
-
مدلهای کسبوکار چرخشی
فراترکیب مزایای کاربست مدلهای کسبوکار چرخشی در حوزه کشاورزی- غذایی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
-
معیشت روستایی
پیامدسنجی اعتبارات خرد بر معیشت خانوارهای روستایی: دلالتهایی برای خوداشتغالی و کارآفرینی خرد در پرتو الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 141-160]
-
مهارت
اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تابآوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
ن
-
نوآوری
تبیین عملکرد کسبوکارهای کوچک و متوسط بر اساس رویکرد نوآوری در شرایط همهگیری کووید-19 (مورد مطالعه: صنایع غذایی استان مازندران) [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 54-73]
-
نوآوری
نقش قابلیت اینترنت اشیاء و شدت رقابت در رابطه بین گرایش کارآفرینی و نوآوری محصول [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 74-93]
و
-
وظیفه شناسی
ویژگیهای شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسبوکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
ه
-
هم آفرینی ارزش
مدلی برای توسعهی همآفرینی ارزش در تعاونیهای تولید محصولات خارج از فصل استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 36-53]
-
هنرجویان
کنکاشی پیرامون همسویی نظام برنامه ریزی درسی هنرستانهای کشاورزی ایران با آموزشهای کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 17-35]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد