نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته بازاریابی شناسایی و اولویت‌بندی آمیخته بازاریابی سبزیجات تازه در جنوب استان کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 81-100]
  • آموزش عالی واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
  • آموزش کارآفرینی واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]

ا

  • اقتصاد چرخشی فراترکیب مزایای کاربست مدل‌های کسب‌وکار چرخشی در حوزه کشاورزی- غذایی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
  • اقتصاد زیستی تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]
  • الگو تحلیل مؤلفه‌های تأثیرگذار بر توسعه کارآفرینی فناورانه و نوآورانه در صید و صیادی استان‌های شمالی کشور [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 94-115]
  • اینترنت اشیاء نقش قابلیت اینترنت اشیاء و شدت رقابت در رابطه بین گرایش کارآفرینی و نوآوری محصول [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 74-93]
  • انرژی پاک شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی و توسعه کاربرد انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق روستایی استان ایلام [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 117-140]

ب

  • بازاریابی عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
  • باغبانی شهری اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تاب‌آوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
  • بخش کشاورزی-غذایی فراترکیب مزایای کاربست مدل‌های کسب‌وکار چرخشی در حوزه کشاورزی- غذایی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]

پ

  • پایداری زیست‌محیطی شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی و توسعه کاربرد انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق روستایی استان ایلام [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 117-140]

ت

  • تاب‌آوری اجتماعی اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تاب‌آوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
  • تجربه گرایی ویژگی‌های شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسب‌وکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
  • تحلیل محتوا تحلیل مؤلفه‌های تأثیرگذار بر توسعه کارآفرینی فناورانه و نوآورانه در صید و صیادی استان‌های شمالی کشور [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 94-115]
  • ترویج عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
  • تعاونی‌های کشاورزی مدلی برای توسعه‌ی هم‌آفرینی ارزش در تعاونی‌های تولید محصولات خارج از فصل استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 36-53]
  • توسعه انسانی بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]
  • توسعه پایدار روستایی شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی و توسعه کاربرد انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق روستایی استان ایلام [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 117-140]
  • توسعه سازمانی بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]
  • توسعه کارآفرینی بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]
  • توسعه مهارت کارآفرینی واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]

ح

  • حشرات خوراکی تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]
  • حشره‌شناسی تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]

خ

  • خلاقیت بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 125-142]

د

  • دارائی‌های معیشتی پیامدسنجی اعتبارات خرد بر معیشت خانوارهای روستایی: دلالت‌هایی برای خوداشتغالی و کارآفرینی خرد در پرتو الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 141-160]
  • دانشگاه رازی واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
  • درک از خودکارآمدی مدلی برای توسعه‌ی هم‌آفرینی ارزش در تعاونی‌های تولید محصولات خارج از فصل استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 36-53]

ر

  • راهبردهای معیشتی پیامدسنجی اعتبارات خرد بر معیشت خانوارهای روستایی: دلالت‌هایی برای خوداشتغالی و کارآفرینی خرد در پرتو الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 141-160]
  • رفتار شهروندی مدلی برای توسعه‌ی هم‌آفرینی ارزش در تعاونی‌های تولید محصولات خارج از فصل استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 36-53]
  • رفتار کارآفرینی واکاوی تأثیرپذیری قصد کارآفرینانه از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی با توجه به نقش میانجی نگرش دانشجویان به کسب وکار [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 57-80]
  • رفتار مشارکتی مدلی برای توسعه‌ی هم‌آفرینی ارزش در تعاونی‌های تولید محصولات خارج از فصل استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 36-53]
  • رقابت نقش قابلیت اینترنت اشیاء و شدت رقابت در رابطه بین گرایش کارآفرینی و نوآوری محصول [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 74-93]
  • روش‌های تدریس کنکاشی پیرامون همسویی نظام برنامه ریزی درسی هنرستان‌های کشاورزی ایران با آموزش‌های کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 17-35]
  • رویکرد دیمتل شناسایی و اولویت‌بندی آمیخته بازاریابی سبزیجات تازه در جنوب استان کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 81-100]

س

  • سبزیجات تازه شناسایی و اولویت‌بندی آمیخته بازاریابی سبزیجات تازه در جنوب استان کرمان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 81-100]
  • سلامت روانی اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تاب‌آوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
  • سوخت‌های فسیلی شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده سازی و توسعه کاربرد انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق روستایی استان ایلام [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 117-140]

ص

  • صنعت کشاورزی نقش قابلیت اینترنت اشیاء و شدت رقابت در رابطه بین گرایش کارآفرینی و نوآوری محصول [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 74-93]

ع

  • عملکرد مالی و غیرمالی تبیین عملکرد کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط بر اساس رویکرد نوآوری در شرایط همه‌گیری کووید-19 (مورد مطالعه: صنایع غذایی استان مازندران) [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 54-73]
  • عملکرد نوآورانه تبیین عملکرد کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط بر اساس رویکرد نوآوری در شرایط همه‌گیری کووید-19 (مورد مطالعه: صنایع غذایی استان مازندران) [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 54-73]

ف

  • فراترکیب فراترکیب مزایای کاربست مدل‌های کسب‌وکار چرخشی در حوزه کشاورزی- غذایی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
  • فرآیند عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
  • فضای کسب‌وکار تحلیل اثر بهبود فضای کسب‌وکار بر کارآفرینی روستایی با نقش میانجی قابلیت بازاریابی(مورد مطالعه: شرکت‌های تعاونی‌ روستایی استان اردبیل) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-156]

ق

  • قابلیت بازاریابی تحلیل اثر بهبود فضای کسب‌وکار بر کارآفرینی روستایی با نقش میانجی قابلیت بازاریابی(مورد مطالعه: شرکت‌های تعاونی‌ روستایی استان اردبیل) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-156]
  • قابلیت نوآوری تبیین عملکرد کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط بر اساس رویکرد نوآوری در شرایط همه‌گیری کووید-19 (مورد مطالعه: صنایع غذایی استان مازندران) [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 54-73]

ک

  • کارآفرینی نقش قابلیت اینترنت اشیاء و شدت رقابت در رابطه بین گرایش کارآفرینی و نوآوری محصول [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 74-93]
  • کارآفرینی تحلیل مؤلفه‌های تأثیرگذار بر توسعه کارآفرینی فناورانه و نوآورانه در صید و صیادی استان‌های شمالی کشور [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 94-115]
  • کارآفرینی اجتماع‌محور ویژگی‌های شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسب‌وکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
  • کارآفرینی روستایی تحلیل اثر بهبود فضای کسب‌وکار بر کارآفرینی روستایی با نقش میانجی قابلیت بازاریابی(مورد مطالعه: شرکت‌های تعاونی‌ روستایی استان اردبیل) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-156]
  • کارآفرینی کشاورزی تدوین راهبردهایی جهت ایجاد و توسعه زنجیره ارزش صنایع مرتبط با حشرات خوراکی در استان گیلان [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 19-38]
  • کسب‌وکارهای مواد غذایی ویژگی‌های شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسب‌وکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
  • کیفیت دسترسی به اعتبارات پیامدسنجی اعتبارات خرد بر معیشت خانوارهای روستایی: دلالت‌هایی برای خوداشتغالی و کارآفرینی خرد در پرتو الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 141-160]
  • کلید واژه: هنرآموزان کنکاشی پیرامون همسویی نظام برنامه ریزی درسی هنرستان‌های کشاورزی ایران با آموزش‌های کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 17-35]
  • کووید -19 تبیین عملکرد کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط بر اساس رویکرد نوآوری در شرایط همه‌گیری کووید-19 (مورد مطالعه: صنایع غذایی استان مازندران) [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 54-73]

گ

  • گردشگری روستایی عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]

م

  • محصول عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 101-124]
  • مدلسازی ساختاری-تفسیری تحلیل مؤلفه‌های تأثیرگذار بر توسعه کارآفرینی فناورانه و نوآورانه در صید و صیادی استان‌های شمالی کشور [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 94-115]
  • مدل‌های کسب‌وکار فراترکیب مزایای کاربست مدل‌های کسب‌وکار چرخشی در حوزه کشاورزی- غذایی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
  • مدل‌های کسب‌وکار چرخشی فراترکیب مزایای کاربست مدل‌های کسب‌وکار چرخشی در حوزه کشاورزی- غذایی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 1-16]
  • معیشت روستایی پیامدسنجی اعتبارات خرد بر معیشت خانوارهای روستایی: دلالت‌هایی برای خوداشتغالی و کارآفرینی خرد در پرتو الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 141-160]
  • مهارت اثر سه شغل کشاورزی شهری، شغل دولتی و آزاد بر تاب‌آوری روان شناختی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]

ن

  • نوآوری تبیین عملکرد کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط بر اساس رویکرد نوآوری در شرایط همه‌گیری کووید-19 (مورد مطالعه: صنایع غذایی استان مازندران) [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 54-73]
  • نوآوری نقش قابلیت اینترنت اشیاء و شدت رقابت در رابطه بین گرایش کارآفرینی و نوآوری محصول [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 74-93]

و

  • وظیفه شناسی ویژگی‌های شخصیتی و قصد کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه، صاحبان کسب‌وکارهای مواد غذایی در استان ایلام) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]

ه

  • هم آفرینی ارزش مدلی برای توسعه‌ی هم‌آفرینی ارزش در تعاونی‌های تولید محصولات خارج از فصل استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 36-53]
  • هنرجویان کنکاشی پیرامون همسویی نظام برنامه ریزی درسی هنرستان‌های کشاورزی ایران با آموزش‌های کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 17-35]