نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگوست کُنت تحلیل ابعاد اجتماعی و فرهنگی کارآفرینی روستایی: ارایه دو مدل تحلیلی برای کارآفرینی روستایی بر اساس بازخوانی اندیشه های آگوست کُنت [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 39-54]
  • آموزش عالی مدل شایستگی های کانونی و حرفه ای دانشجویان رشته های کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
  • آموزش کارآفرینی ارزیابی کیفیت خدمات آموزش کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 1-12]

ا

  • ایده تشخیص فرصت های کارآفرینی کشاورزی: نقدی بر تعاریف موجود و معرفی مقیاسی برای سنجش آن [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 55-70]
  • ارزیابی ارزیابی کیفیت خدمات آموزش کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 1-12]
  • ارزش‌های کارآفرینانه تحلیل وضعیت فرهنگ کارآفرینی در شهرستان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 21-36]
  • اصفهان. دانش‌آموختگان کشاورزی بررسی موانع توسعه کارآفرینی در شرکت‌های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی استان اصفهان از دیدگاه اعضا [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 49-65]
  • اقتصاد غیرزراعی جهت‌دهی توسعه روستایی از طریق راهبرد کارآفرینانه اقتصاد غیرزراعی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 71-87]

ب

  • بازاریابی جمعی سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 73-86]
  • بازاریابی کارآفرینانه سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 73-86]
  • برندسازی سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 73-86]
  • بیکاری مدل شایستگی های کانونی و حرفه ای دانشجویان رشته های کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
  • بهره وری بررسی عوامل مرتبط با روحیه کارآفرینی مدیران مرغداری‌های گوشتی در شهرستان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 67-77]

پ

  • پایداری بررسی شاخص‌های پایداری در فعالیت‌های کارآفرینانه کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
  • پایداری بررسی الگوهای سنجش سطح پایداری کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط کشاورزی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 1-20]
  • پارک علم و فناوری عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت‌های تخصصی کشاورزی تحت پوشش پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان مازندران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 13-25]

ت

  • تجاری‌سازی مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان کشاورزی مستقر در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-97]
  • تحقیق کیفی بررسی زنجیره تأمین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی: تولید و پرورش توت فرنگی در شهرستان رامیان، استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 89-104]
  • تحلیل سلسله مراتبی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل تاثیر‌گذار بر حسن شهرت در کسب‌و‌کار تولیدی کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 37-51]
  • تحلیل محتوای تلخیصی کاربرد تحلیل محتوای تلخیصی در الگوسازی مفهومی شایستگی‌های کارآفرینی موردنیاز زنان روستایی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 37-48]
  • تحلیل محتوای کیفی مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان کشاورزی مستقر در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-97]
  • تشخیص فرصت کارآفرینی کشاورزی تشخیص فرصت های کارآفرینی کشاورزی: نقدی بر تعاریف موجود و معرفی مقیاسی برای سنجش آن [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 55-70]
  • تعاونی کشاورزی شناسایی راهکارهای توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌های کشاورزی (مورد مطالعه: شهرستان ابهر) [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-93]
  • تعاونی‌های کشاورزی ساختار سازمانی ارگانیک و کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌های کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 1-12]
  • تعاونی‌های کشاورزی سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 73-86]
  • توت‌فرنگی بررسی زنجیره تأمین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی: تولید و پرورش توت فرنگی در شهرستان رامیان، استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 89-104]
  • توسعه‌ی پایدار روستایی ساختار سازمانی ارگانیک و کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌های کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 1-12]
  • توسعه روستایی جهت‌دهی توسعه روستایی از طریق راهبرد کارآفرینانه اقتصاد غیرزراعی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 71-87]
  • توسعه روستایی کشاورزی ارگانیک، فرصتی برای کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 13-23]
  • توسعه کارآفرینی بررسی موانع توسعه کارآفرینی در شرکت‌های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی استان اصفهان از دیدگاه اعضا [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 49-65]
  • توسعه محصول جدید عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت‌های تخصصی کشاورزی تحت پوشش پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان مازندران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 13-25]

ج

  • جامعه‌شناسی تحلیل ابعاد اجتماعی و فرهنگی کارآفرینی روستایی: ارایه دو مدل تحلیلی برای کارآفرینی روستایی بر اساس بازخوانی اندیشه های آگوست کُنت [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 39-54]

چ

  • چالش ها واکاوی الزامات و چالش‌های توسعه خوداشتغالی دانش‌آموختگان کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]

ح

  • حسن شهرت شناسایی و رتبه‌بندی عوامل تاثیر‌گذار بر حسن شهرت در کسب‌و‌کار تولیدی کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 37-51]

خ

  • خلق فرصت بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 53-74]
  • خوداشتغالی واکاوی الزامات و چالش‌های توسعه خوداشتغالی دانش‌آموختگان کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]

د

  • داشنجویان رشته‌های کشاورزی مدل شایستگی های کانونی و حرفه ای دانشجویان رشته های کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
  • دانش آموختگان کشاورزی واکاوی الزامات و چالش‌های توسعه خوداشتغالی دانش‌آموختگان کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
  • دانشجویان ارزیابی کیفیت خدمات آموزش کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 1-12]

ر

  • رام طیور شناسایی و رتبه‌بندی عوامل تاثیر‌گذار بر حسن شهرت در کسب‌و‌کار تولیدی کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 37-51]
  • رانت شومپیتری راهبردهای کارآفرینانه: مفهوم پردازی و ارائه تعریف جدید [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 61-72]
  • راهبرد راهبردهای کارآفرینانه: مفهوم پردازی و ارائه تعریف جدید [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 61-72]
  • راهبرد کارآفرینانه راهبردهای کارآفرینانه: مفهوم پردازی و ارائه تعریف جدید [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 61-72]
  • راهبرد کارآفرینانه جهت‌دهی توسعه روستایی از طریق راهبرد کارآفرینانه اقتصاد غیرزراعی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 71-87]
  • رضایت شغلی و زندگی رویکرد ارزشی به کسب و کار و تولید در بخش کشاورزی: مهیاسازی برای ترویج سازوکار تأمینی زکات [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 87-90]
  • رهیافت مهیاسازی رویکرد ارزشی به کسب و کار و تولید در بخش کشاورزی: مهیاسازی برای ترویج سازوکار تأمینی زکات [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 87-90]

ز

  • زکات رویکرد ارزشی به کسب و کار و تولید در بخش کشاورزی: مهیاسازی برای ترویج سازوکار تأمینی زکات [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 87-90]
  • زنان روستایی کاربرد تحلیل محتوای تلخیصی در الگوسازی مفهومی شایستگی‌های کارآفرینی موردنیاز زنان روستایی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 37-48]

س

  • ساختار سازمانی ارگانیک ساختار سازمانی ارگانیک و کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌های کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 1-12]
  • سنجش تشخیص فرصت تشخیص فرصت های کارآفرینی کشاورزی: نقدی بر تعاریف موجود و معرفی مقیاسی برای سنجش آن [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 55-70]

ش

  • شاخص بررسی شاخص‌های پایداری در فعالیت‌های کارآفرینانه کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
  • شایستگی کارآفرینی کاربرد تحلیل محتوای تلخیصی در الگوسازی مفهومی شایستگی‌های کارآفرینی موردنیاز زنان روستایی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 37-48]
  • شایستگی‌های حرفه‌ای مدل شایستگی های کانونی و حرفه ای دانشجویان رشته های کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
  • شایستگی‌های کانونی مدل شایستگی های کانونی و حرفه ای دانشجویان رشته های کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
  • شرکت دانش‌بنیان مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان کشاورزی مستقر در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-97]
  • شرکت‌های تخصصی کشاورزی عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت‌های تخصصی کشاورزی تحت پوشش پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان مازندران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 13-25]
  • شناسایی فرصت بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 53-74]
  • شهرستان ابهر شناسایی راهکارهای توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌های کشاورزی (مورد مطالعه: شهرستان ابهر) [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-93]
  • شهرستان رامیان بررسی زنجیره تأمین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی: تولید و پرورش توت فرنگی در شهرستان رامیان، استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 89-104]

ط

ف

  • فرصت تشخیص فرصت های کارآفرینی کشاورزی: نقدی بر تعاریف موجود و معرفی مقیاسی برای سنجش آن [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 55-70]
  • فرصت کسب و کار کشاورزی ارگانیک، فرصتی برای کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 13-23]
  • فرصت‌ها بررسی قابلیت‌ها و فرصت‌های توسعه فن‌آوری ورمی کمپوست در استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 95-114]
  • فرصت‌های کارآفرینانه بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 53-74]
  • فرهنگ تحلیل ابعاد اجتماعی و فرهنگی کارآفرینی روستایی: ارایه دو مدل تحلیلی برای کارآفرینی روستایی بر اساس بازخوانی اندیشه های آگوست کُنت [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 39-54]
  • فرهنگ کارآفرینی تحلیل وضعیت فرهنگ کارآفرینی در شهرستان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 21-36]
  • فعالیت‌های کارآفرینانه کشاورزی بررسی شاخص‌های پایداری در فعالیت‌های کارآفرینانه کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]

ک

  • کارآفرینی معرفی کشت هیدروپونیک به عنوان روشی نوین در توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-60]
  • کارآفرینی واکاوی الزامات و چالش‌های توسعه خوداشتغالی دانش‌آموختگان کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
  • کارآفرینی تحلیل وضعیت فرهنگ کارآفرینی در شهرستان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 21-36]
  • کارآفرینی بررسی عوامل مرتبط با روحیه کارآفرینی مدیران مرغداری‌های گوشتی در شهرستان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 67-77]
  • کارآفرینی پایدار بررسی شاخص‌های پایداری در فعالیت‌های کارآفرینانه کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
  • کارآفرینی راهبردی راهبردهای کارآفرینانه: مفهوم پردازی و ارائه تعریف جدید [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 61-72]
  • کارآفرینی روستایی تحلیل ابعاد اجتماعی و فرهنگی کارآفرینی روستایی: ارایه دو مدل تحلیلی برای کارآفرینی روستایی بر اساس بازخوانی اندیشه های آگوست کُنت [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 39-54]
  • کارآفرینی روستایی جهت‌دهی توسعه روستایی از طریق راهبرد کارآفرینانه اقتصاد غیرزراعی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 71-87]
  • کارآفرینی سازمانی شناسایی راهکارهای توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌های کشاورزی (مورد مطالعه: شهرستان ابهر) [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-93]
  • کارآفرینی سازمانی ساختار سازمانی ارگانیک و کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌های کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 1-12]
  • کارآفرینی کشاورزی کشاورزی ارگانیک، فرصتی برای کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 13-23]
  • کسب و کار شناسایی و رتبه‌بندی عوامل تاثیر‌گذار بر حسن شهرت در کسب‌و‌کار تولیدی کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 37-51]
  • کسب و کار فرصت های کسب و کار حاصل از گردشگری کشاورزی (مورد پژوهی: شهرستان جهرم) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 100-112]
  • کسب و کار روستایی بررسی قابلیت‌ها و فرصت‌های توسعه فن‌آوری ورمی کمپوست در استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 95-114]
  • کسب و کار کشاورزی رویکرد ارزشی به کسب و کار و تولید در بخش کشاورزی: مهیاسازی برای ترویج سازوکار تأمینی زکات [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 87-90]
  • کسب و کار کشاورزی فرصت های کسب و کار حاصل از گردشگری کشاورزی (مورد پژوهی: شهرستان جهرم) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 100-112]
  • کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط بررسی الگوهای سنجش سطح پایداری کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط کشاورزی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 1-20]
  • کشاورزی بررسی قابلیت‌ها و فرصت‌های توسعه فن‌آوری ورمی کمپوست در استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 95-114]
  • کشاورزی معرفی کشت هیدروپونیک به عنوان روشی نوین در توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-60]
  • کشاورزی بررسی الگوهای سنجش سطح پایداری کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط کشاورزی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 1-20]
  • کشاورزی ارگانیک کشاورزی ارگانیک، فرصتی برای کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 13-23]
  • کشت هیدروپونیک معرفی کشت هیدروپونیک به عنوان روشی نوین در توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-60]
  • کشف فرصت بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 53-74]
  • کیفیت ارزیابی کیفیت خدمات آموزش کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 1-12]
  • کلمات کلیدی: شرکت های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی بررسی موانع توسعه کارآفرینی در شرکت‌های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی استان اصفهان از دیدگاه اعضا [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 49-65]

گ

  • گردشگری روستایی شناسایی ظرفیت های گردشگری کشاورزی در شهرستان جهرم با استفاده از مدل توز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 27-42]
  • گردشگری کشاورزی شناسایی ظرفیت های گردشگری کشاورزی در شهرستان جهرم با استفاده از مدل توز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 27-42]
  • گردشگری کشاورزی فرصت های کسب و کار حاصل از گردشگری کشاورزی (مورد پژوهی: شهرستان جهرم) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 100-112]
  • گلخانه معرفی کشت هیدروپونیک به عنوان روشی نوین در توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-60]

م

  • مدیریت بررسی عوامل مرتبط با روحیه کارآفرینی مدیران مرغداری‌های گوشتی در شهرستان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 67-77]
  • مدیریت زنجیره تأمین بررسی زنجیره تأمین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی: تولید و پرورش توت فرنگی در شهرستان رامیان، استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 89-104]
  • مدل توز شناسایی ظرفیت های گردشگری کشاورزی در شهرستان جهرم با استفاده از مدل توز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 27-42]
  • مدل‌های سنجش پایداری بررسی الگوهای سنجش سطح پایداری کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط کشاورزی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 1-20]
  • مرغداری بررسی عوامل مرتبط با روحیه کارآفرینی مدیران مرغداری‌های گوشتی در شهرستان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 67-77]
  • مشکلات مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان کشاورزی مستقر در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-97]
  • مطالعه کیفی بررسی قابلیت‌ها و فرصت‌های توسعه فن‌آوری ورمی کمپوست در استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 95-114]
  • موانع بررسی موانع توسعه کارآفرینی در شرکت‌های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی استان اصفهان از دیدگاه اعضا [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 49-65]
  • موفقیت عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت‌های تخصصی کشاورزی تحت پوشش پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان مازندران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 13-25]
  • موفقیت بررسی عوامل مرتبط با روحیه کارآفرینی مدیران مرغداری‌های گوشتی در شهرستان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 67-77]

ن

  • نگاشت ذهنی بررسی زنجیره تأمین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی: تولید و پرورش توت فرنگی در شهرستان رامیان، استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 89-104]

و

  • واژه‌های کلیدی: گردشگری روستایی فرصت های کسب و کار حاصل از گردشگری کشاورزی (مورد پژوهی: شهرستان جهرم) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 100-112]
  • ورمی‌کمپوست بررسی قابلیت‌ها و فرصت‌های توسعه فن‌آوری ورمی کمپوست در استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 95-114]