نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش کارآفرینی الگوسازی مفهومی تأثیر مؤلفه‌های آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب و کار در هنرستان‌های کاردانش [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 17-34]
  • آموزش کارآفرینی استفاده از باز‌ی‌های شبیه‌ساز کسب و کار در آموزش کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-60]
  • آموزش کارآفرینی ارزیابی محتوای دوره‌های آموزش کارآفرینی بر اساس فرآیند و رفتار کارآفرینی و کسب‌وکار [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 131-157]
  • آموزش کارآفرینی بررسی ادراک دانشجویان کشاورزی از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 93-111]

ا

  • ارزش های کارآفرینان بررسی رابطه ارزش های کارآفرینان و درک آنان از موفقیت [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-92]
  • استانداردهای محتوایی ارزیابی محتوای دوره‌های آموزش کارآفرینی بر اساس فرآیند و رفتار کارآفرینی و کسب‌وکار [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 131-157]
  • استان فارس وا‌کاوی کیفی پیامدها در کسب و کارهای تولید ورمی‌کمپوست از دیدگاه زنان روستایی در استان فارس [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 107-129]
  • اقتصاد خانوار روستایی کارآفرینی در بخش کشاورزی از طریق ایجاد و گسترش مشاغل خانگی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 61-75]
  • الگوسازی مفهومی رهیافت سیستمی در مطالعات کسب‌وکار: کاربرد روش‌شناسی نظام‌های نرم [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 37-75]
  • الگوی مفهومی الگوسازی مفهومی تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-110]
  • انرژی نقش بیوگاز در کارآفرینی در مناطق روستایی سیستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 17-33]

ب

  • بازاریابی سنتی بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 1-16]
  • بازاریابی کارآفرینانه بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 1-16]
  • بازی‌های شبیه ساز کسب و کار استفاده از باز‌ی‌های شبیه‌ساز کسب و کار در آموزش کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-60]
  • بانک گرامین پیشبرد توسعه روستایی از طریق کارآفرینی اجتماعی: آموزه‌های بانک گرامین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-105]
  • بهر‌ه‌وری بررسی عوامل موثر بر راندمان گلخانه‌های توت فرنگی؛ راهکارهایی برای توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
  • بیوگاز نقش بیوگاز در کارآفرینی در مناطق روستایی سیستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 17-33]

پ

  • پیامد وا‌کاوی کیفی پیامدها در کسب و کارهای تولید ورمی‌کمپوست از دیدگاه زنان روستایی در استان فارس [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 107-129]

ت

  • تجاری‌سازی تحقیقات الگوسازی مفهومی تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-110]
  • تحقیقات دانشگاهی کشاورزی الگوسازی مفهومی تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-110]
  • تحقیق و توسعه عوامل موثر بر موفقیت تحقیق و توسعه در صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 113-130]
  • ترویج کارآفرینی الزامات ترویج کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 105-122]
  • ترویج کار‌آفرینی نقش تعاونی‌های کشاورزی در توسعه و ترویج کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 1-16]
  • تشخیص فرصت نقدی بر مدل های تشخیص فرصت در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 1-21]
  • تعاونی نقش تعاونی‌های کشاورزی در توسعه و ترویج کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 1-16]
  • توت‌فرنگی بررسی عوامل موثر بر راندمان گلخانه‌های توت فرنگی؛ راهکارهایی برای توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
  • توسعه روستایی پیشبرد توسعه روستایی از طریق کارآفرینی اجتماعی: آموزه‌های بانک گرامین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-105]
  • توسعه ی کارآفرینی تحلیلی بر رویکردها و مدل های توسعه ی کارآفرینی، در توسعه ی کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 81-104]
  • توسعه کار‌آفرینی نقش تعاونی‌های کشاورزی در توسعه و ترویج کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 1-16]
  • توسعه کشاورزی راه اندازی کسب و کارهای الکترونیکی در کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]

خ

  • خودکفائی نقش نهادهای حمایتی در توسعه کارآفرینی: مطالعه طرح‌های اشتغال‌زای کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 75-92]

د

  • دانشجویان کشاورزی بررسی ادراک دانشجویان کشاورزی از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 93-111]
  • دانشکده کارآفرین نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه شیراز نسبت به ایجاد دانشکده کارآفرین [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 47-66]

ر

  • رهیافت سیستمی رهیافت سیستمی در مطالعات کسب‌وکار: کاربرد روش‌شناسی نظام‌های نرم [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 37-75]
  • روستا نقش بیوگاز در کارآفرینی در مناطق روستایی سیستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 17-33]
  • روش‏شناسی کیو شناسایی نگرش‏های کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی: کاربرد روش‏شناسی کیو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 35-52]
  • روش‌شناسی نظام‌های نرم رهیافت سیستمی در مطالعات کسب‌وکار: کاربرد روش‌شناسی نظام‌های نرم [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 37-75]
  • رویکردها تحلیلی بر رویکردها و مدل های توسعه ی کارآفرینی، در توسعه ی کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 81-104]

ز

  • زنان روستایی وا‌کاوی کیفی پیامدها در کسب و کارهای تولید ورمی‌کمپوست از دیدگاه زنان روستایی در استان فارس [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 107-129]
  • زنان کارآفرین شناسایی مشکلات زنان کارآفرین استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 1-17]

س

  • ساختار سازمانی عوامل موثر بر موفقیت تحقیق و توسعه در صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 113-130]
  • سازمان عوامل موثر بر موفقیت تحقیق و توسعه در صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 113-130]
  • سیستان نقش بیوگاز در کارآفرینی در مناطق روستایی سیستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 17-33]

ش

  • شهرستان هشتگرد بررسی عوامل موثر بر راندمان گلخانه‌های توت فرنگی؛ راهکارهایی برای توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]

ص

  • صنایع غذایی عوامل موثر بر موفقیت تحقیق و توسعه در صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 113-130]

ط

  • طرح اشتغال زایی نقش نهادهای حمایتی در توسعه کارآفرینی: مطالعه طرح‌های اشتغال‌زای کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 75-92]

ع

  • عامل های درون سازمانی عامل های درون سازمانی موثر بر توسعه کارآفرینی دانشگاهی در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-80]
  • عملکرد بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 1-16]

ف

  • فرایندهای سازمانی عوامل موثر بر موفقیت تحقیق و توسعه در صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 113-130]
  • فرآیند و رفتار کارآفرینی ارزیابی محتوای دوره‌های آموزش کارآفرینی بر اساس فرآیند و رفتار کارآفرینی و کسب‌وکار [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 131-157]
  • فرصت کسب و کار بررسی ادراک دانشجویان کشاورزی از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 93-111]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) راه اندازی کسب و کارهای الکترونیکی در کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]

ک

  • کارآیی بررسی عوامل موثر بر راندمان گلخانه‌های توت فرنگی؛ راهکارهایی برای توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
  • کارآفرین مروری بر موانع توسعه کارآفرینی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 111-124]
  • کارآفرینی شناسایی مشکلات زنان کارآفرین استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 1-17]
  • کارآفرینی بررسی رابطه ارزش های کارآفرینان و درک آنان از موفقیت [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-92]
  • کارآفرینی مروری بر موانع توسعه کارآفرینی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 111-124]
  • کارآفرینی نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه شیراز نسبت به ایجاد دانشکده کارآفرین [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 47-66]
  • کارآفرینی الزامات ترویج کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 105-122]
  • کارآفرینی نقدی بر مدل های تشخیص فرصت در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 1-21]
  • کارآفرینی نقش بیوگاز در کارآفرینی در مناطق روستایی سیستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 17-33]
  • کارآفرینی شناسایی نگرش‏های کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی: کاربرد روش‏شناسی کیو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 35-52]
  • کارآفرینی نقش نهادهای حمایتی در توسعه کارآفرینی: مطالعه طرح‌های اشتغال‌زای کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 75-92]
  • کارآفرینی اجتماعی پیشبرد توسعه روستایی از طریق کارآفرینی اجتماعی: آموزه‌های بانک گرامین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-105]
  • کارآفرینی دانشگاهی الگوسازی مفهومی تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-110]
  • کارآفرینی دانشگاهی نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه شیراز نسبت به ایجاد دانشکده کارآفرین [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 47-66]
  • کارآفرینی دانشگاهی عامل های درون سازمانی موثر بر توسعه کارآفرینی دانشگاهی در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-80]
  • کارآفرینی کشاورزی تحلیلی بر رویکردها و مدل های توسعه ی کارآفرینی، در توسعه ی کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 81-104]
  • کارآفرینی کشاورزی نقدی بر مدل های تشخیص فرصت در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 1-21]
  • کارآفرینی کشاورزی استفاده از باز‌ی‌های شبیه‌ساز کسب و کار در آموزش کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-60]
  • کارآفرینی کشاورزی کارآفرینی در بخش کشاورزی از طریق ایجاد و گسترش مشاغل خانگی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 61-75]
  • کارآفرینی کشاورزی ومنبع های طبیعی عامل های درون سازمانی موثر بر توسعه کارآفرینی دانشگاهی در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-80]
  • کارآفرینی متناسب فقرا پیشبرد توسعه روستایی از طریق کارآفرینی اجتماعی: آموزه‌های بانک گرامین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-105]
  • کاردانش الگوسازی مفهومی تأثیر مؤلفه‌های آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب و کار در هنرستان‌های کاردانش [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 17-34]
  • کسب و کار استفاده از باز‌ی‌های شبیه‌ساز کسب و کار در آموزش کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-60]
  • کسب و کار الکترونیکی راه اندازی کسب و کارهای الکترونیکی در کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]
  • کسب و کار کشاورزی راه اندازی کسب و کارهای الکترونیکی در کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]
  • کسب و کار‌های خانگی (مشاغل خانگی) کارآفرینی در بخش کشاورزی از طریق ایجاد و گسترش مشاغل خانگی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 61-75]
  • کسب و کارهای کشاورزی شناسایی نگرش‏های کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی: کاربرد روش‏شناسی کیو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 35-52]
  • کسب و کارهای کوچک و متوسط بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 1-16]
  • کشاورزی نقش تعاونی‌های کشاورزی در توسعه و ترویج کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 1-16]
  • کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش نهادهای حمایتی در توسعه کارآفرینی: مطالعه طرح‌های اشتغال‌زای کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 75-92]

گ

  • گلخانه بررسی عوامل موثر بر راندمان گلخانه‌های توت فرنگی؛ راهکارهایی برای توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]

م

  • محتوای دوره‌های آموزش کارآفرینی ارزیابی محتوای دوره‌های آموزش کارآفرینی بر اساس فرآیند و رفتار کارآفرینی و کسب‌وکار [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 131-157]
  • محیط یادگیری بررسی ادراک دانشجویان کشاورزی از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 93-111]
  • مددجویان نقش نهادهای حمایتی در توسعه کارآفرینی: مطالعه طرح‌های اشتغال‌زای کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 75-92]
  • مدل ها تحلیلی بر رویکردها و مدل های توسعه ی کارآفرینی، در توسعه ی کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 81-104]
  • مطالعات کسب‌وکار رهیافت سیستمی در مطالعات کسب‌وکار: کاربرد روش‌شناسی نظام‌های نرم [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 37-75]
  • منافع کارآفرینی مروری بر موانع توسعه کارآفرینی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 111-124]
  • مهارت الگوسازی مفهومی تأثیر مؤلفه‌های آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب و کار در هنرستان‌های کاردانش [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 17-34]
  • موانع توسعه کارآفرینی مروری بر موانع توسعه کارآفرینی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 111-124]
  • موانع کارآفرین شناسایی مشکلات زنان کارآفرین استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 1-17]
  • موانع کارآفرینی نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه شیراز نسبت به ایجاد دانشکده کارآفرین [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 47-66]
  • موفقیت بررسی رابطه ارزش های کارآفرینان و درک آنان از موفقیت [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-92]

ن

  • نظام ارزشی بررسی رابطه ارزش های کارآفرینان و درک آنان از موفقیت [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-92]
  • نظام آموزش عالی کشاورزی الزامات ترویج کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 105-122]
  • نظریه بنیانی شناسایی مشکلات زنان کارآفرین استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 1-17]
  • نگرش به کسب و کار الگوسازی مفهومی تأثیر مؤلفه‌های آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب و کار در هنرستان‌های کاردانش [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 17-34]
  • نگرش کارآفرینانه شناسایی نگرش‏های کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی: کاربرد روش‏شناسی کیو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 35-52]

و

  • ورمی کمپوست وا‌کاوی کیفی پیامدها در کسب و کارهای تولید ورمی‌کمپوست از دیدگاه زنان روستایی در استان فارس [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 107-129]

ه

  • هنرجو الگوسازی مفهومی تأثیر مؤلفه‌های آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب و کار در هنرستان‌های کاردانش [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 17-34]