آ
-
آموزش کارآفرینی
الگوسازی مفهومی تأثیر مؤلفههای آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب و کار در هنرستانهای کاردانش [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 17-34]
-
آموزش کارآفرینی
استفاده از بازیهای شبیهساز کسب و کار در آموزش کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-60]
-
آموزش کارآفرینی
ارزیابی محتوای دورههای آموزش کارآفرینی بر اساس فرآیند و رفتار کارآفرینی و کسبوکار [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 131-157]
-
آموزش کارآفرینی
بررسی ادراک دانشجویان کشاورزی از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 93-111]
ا
-
ارزش های کارآفرینان
بررسی رابطه ارزش های کارآفرینان و درک آنان از موفقیت [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-92]
-
استانداردهای محتوایی
ارزیابی محتوای دورههای آموزش کارآفرینی بر اساس فرآیند و رفتار کارآفرینی و کسبوکار [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 131-157]
-
استان فارس
واکاوی کیفی پیامدها در کسب و کارهای تولید ورمیکمپوست از دیدگاه زنان روستایی در استان فارس [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 107-129]
-
اقتصاد خانوار روستایی
کارآفرینی در بخش کشاورزی از طریق ایجاد و گسترش مشاغل خانگی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 61-75]
-
الگوسازی مفهومی
رهیافت سیستمی در مطالعات کسبوکار: کاربرد روششناسی نظامهای نرم [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 37-75]
-
الگوی مفهومی
الگوسازی مفهومی تجاریسازی تحقیقات دانشگاهی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-110]
-
انرژی
نقش بیوگاز در کارآفرینی در مناطق روستایی سیستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 17-33]
ب
-
بازاریابی سنتی
بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 1-16]
-
بازاریابی کارآفرینانه
بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 1-16]
-
بازیهای شبیه ساز کسب و کار
استفاده از بازیهای شبیهساز کسب و کار در آموزش کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-60]
-
بانک گرامین
پیشبرد توسعه روستایی از طریق کارآفرینی اجتماعی: آموزههای بانک گرامین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-105]
-
بهرهوری
بررسی عوامل موثر بر راندمان گلخانههای توت فرنگی؛ راهکارهایی برای توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
-
بیوگاز
نقش بیوگاز در کارآفرینی در مناطق روستایی سیستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 17-33]
پ
-
پیامد
واکاوی کیفی پیامدها در کسب و کارهای تولید ورمیکمپوست از دیدگاه زنان روستایی در استان فارس [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 107-129]
ت
-
تجاریسازی تحقیقات
الگوسازی مفهومی تجاریسازی تحقیقات دانشگاهی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-110]
-
تحقیقات دانشگاهی کشاورزی
الگوسازی مفهومی تجاریسازی تحقیقات دانشگاهی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-110]
-
تحقیق و توسعه
عوامل موثر بر موفقیت تحقیق و توسعه در صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 113-130]
-
ترویج کارآفرینی
الزامات ترویج کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 105-122]
-
ترویج کارآفرینی
نقش تعاونیهای کشاورزی در توسعه و ترویج کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 1-16]
-
تشخیص فرصت
نقدی بر مدل های تشخیص فرصت در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 1-21]
-
تعاونی
نقش تعاونیهای کشاورزی در توسعه و ترویج کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 1-16]
-
توتفرنگی
بررسی عوامل موثر بر راندمان گلخانههای توت فرنگی؛ راهکارهایی برای توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
-
توسعه روستایی
پیشبرد توسعه روستایی از طریق کارآفرینی اجتماعی: آموزههای بانک گرامین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-105]
-
توسعه ی کارآفرینی
تحلیلی بر رویکردها و مدل های توسعه ی کارآفرینی، در توسعه ی کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 81-104]
-
توسعه کارآفرینی
نقش تعاونیهای کشاورزی در توسعه و ترویج کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 1-16]
-
توسعه کشاورزی
راه اندازی کسب و کارهای الکترونیکی در کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]
خ
-
خودکفائی
نقش نهادهای حمایتی در توسعه کارآفرینی: مطالعه طرحهای اشتغالزای کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 75-92]
د
-
دانشجویان کشاورزی
بررسی ادراک دانشجویان کشاورزی از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 93-111]
-
دانشکده کارآفرین
نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه شیراز نسبت به ایجاد دانشکده کارآفرین [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 47-66]
ر
-
رهیافت سیستمی
رهیافت سیستمی در مطالعات کسبوکار: کاربرد روششناسی نظامهای نرم [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 37-75]
-
روستا
نقش بیوگاز در کارآفرینی در مناطق روستایی سیستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 17-33]
-
روششناسی کیو
شناسایی نگرشهای کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی: کاربرد روششناسی کیو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 35-52]
-
روششناسی نظامهای نرم
رهیافت سیستمی در مطالعات کسبوکار: کاربرد روششناسی نظامهای نرم [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 37-75]
-
رویکردها
تحلیلی بر رویکردها و مدل های توسعه ی کارآفرینی، در توسعه ی کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 81-104]
ز
-
زنان روستایی
واکاوی کیفی پیامدها در کسب و کارهای تولید ورمیکمپوست از دیدگاه زنان روستایی در استان فارس [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 107-129]
-
زنان کارآفرین
شناسایی مشکلات زنان کارآفرین استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 1-17]
س
-
ساختار سازمانی
عوامل موثر بر موفقیت تحقیق و توسعه در صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 113-130]
-
سازمان
عوامل موثر بر موفقیت تحقیق و توسعه در صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 113-130]
-
سیستان
نقش بیوگاز در کارآفرینی در مناطق روستایی سیستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 17-33]
ش
-
شهرستان هشتگرد
بررسی عوامل موثر بر راندمان گلخانههای توت فرنگی؛ راهکارهایی برای توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
ص
-
صنایع غذایی
عوامل موثر بر موفقیت تحقیق و توسعه در صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 113-130]
ط
-
طرح اشتغال زایی
نقش نهادهای حمایتی در توسعه کارآفرینی: مطالعه طرحهای اشتغالزای کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 75-92]
ع
-
عامل های درون سازمانی
عامل های درون سازمانی موثر بر توسعه کارآفرینی دانشگاهی در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-80]
-
عملکرد
بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 1-16]
ف
-
فرایندهای سازمانی
عوامل موثر بر موفقیت تحقیق و توسعه در صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 113-130]
-
فرآیند و رفتار کارآفرینی
ارزیابی محتوای دورههای آموزش کارآفرینی بر اساس فرآیند و رفتار کارآفرینی و کسبوکار [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 131-157]
-
فرصت کسب و کار
بررسی ادراک دانشجویان کشاورزی از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 93-111]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)
راه اندازی کسب و کارهای الکترونیکی در کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]
ک
-
کارآیی
بررسی عوامل موثر بر راندمان گلخانههای توت فرنگی؛ راهکارهایی برای توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
-
کارآفرین
مروری بر موانع توسعه کارآفرینی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 111-124]
-
کارآفرینی
شناسایی مشکلات زنان کارآفرین استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 1-17]
-
کارآفرینی
بررسی رابطه ارزش های کارآفرینان و درک آنان از موفقیت [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-92]
-
کارآفرینی
مروری بر موانع توسعه کارآفرینی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 111-124]
-
کارآفرینی
نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه شیراز نسبت به ایجاد دانشکده کارآفرین [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 47-66]
-
کارآفرینی
الزامات ترویج کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 105-122]
-
کارآفرینی
نقدی بر مدل های تشخیص فرصت در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 1-21]
-
کارآفرینی
نقش بیوگاز در کارآفرینی در مناطق روستایی سیستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 17-33]
-
کارآفرینی
شناسایی نگرشهای کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی: کاربرد روششناسی کیو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 35-52]
-
کارآفرینی
نقش نهادهای حمایتی در توسعه کارآفرینی: مطالعه طرحهای اشتغالزای کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 75-92]
-
کارآفرینی اجتماعی
پیشبرد توسعه روستایی از طریق کارآفرینی اجتماعی: آموزههای بانک گرامین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-105]
-
کارآفرینی دانشگاهی
الگوسازی مفهومی تجاریسازی تحقیقات دانشگاهی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-110]
-
کارآفرینی دانشگاهی
نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه شیراز نسبت به ایجاد دانشکده کارآفرین [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 47-66]
-
کارآفرینی دانشگاهی
عامل های درون سازمانی موثر بر توسعه کارآفرینی دانشگاهی در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-80]
-
کارآفرینی کشاورزی
تحلیلی بر رویکردها و مدل های توسعه ی کارآفرینی، در توسعه ی کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 81-104]
-
کارآفرینی کشاورزی
نقدی بر مدل های تشخیص فرصت در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 1-21]
-
کارآفرینی کشاورزی
استفاده از بازیهای شبیهساز کسب و کار در آموزش کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-60]
-
کارآفرینی کشاورزی
کارآفرینی در بخش کشاورزی از طریق ایجاد و گسترش مشاغل خانگی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 61-75]
-
کارآفرینی کشاورزی ومنبع های طبیعی
عامل های درون سازمانی موثر بر توسعه کارآفرینی دانشگاهی در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-80]
-
کارآفرینی متناسب فقرا
پیشبرد توسعه روستایی از طریق کارآفرینی اجتماعی: آموزههای بانک گرامین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-105]
-
کاردانش
الگوسازی مفهومی تأثیر مؤلفههای آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب و کار در هنرستانهای کاردانش [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 17-34]
-
کسب و کار
استفاده از بازیهای شبیهساز کسب و کار در آموزش کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-60]
-
کسب و کار الکترونیکی
راه اندازی کسب و کارهای الکترونیکی در کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]
-
کسب و کار کشاورزی
راه اندازی کسب و کارهای الکترونیکی در کشاورزی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]
-
کسب و کارهای خانگی (مشاغل خانگی)
کارآفرینی در بخش کشاورزی از طریق ایجاد و گسترش مشاغل خانگی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 61-75]
-
کسب و کارهای کشاورزی
شناسایی نگرشهای کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی: کاربرد روششناسی کیو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 35-52]
-
کسب و کارهای کوچک و متوسط
بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 1-16]
-
کشاورزی
نقش تعاونیهای کشاورزی در توسعه و ترویج کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 1-16]
-
کمیته امداد امام خمینی (ره)
نقش نهادهای حمایتی در توسعه کارآفرینی: مطالعه طرحهای اشتغالزای کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 75-92]
گ
-
گلخانه
بررسی عوامل موثر بر راندمان گلخانههای توت فرنگی؛ راهکارهایی برای توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
م
-
محتوای دورههای آموزش کارآفرینی
ارزیابی محتوای دورههای آموزش کارآفرینی بر اساس فرآیند و رفتار کارآفرینی و کسبوکار [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 131-157]
-
محیط یادگیری
بررسی ادراک دانشجویان کشاورزی از محیط یادگیری در دروس کارآفرینی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 93-111]
-
مددجویان
نقش نهادهای حمایتی در توسعه کارآفرینی: مطالعه طرحهای اشتغالزای کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 75-92]
-
مدل ها
تحلیلی بر رویکردها و مدل های توسعه ی کارآفرینی، در توسعه ی کارآفرینی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 81-104]
-
مطالعات کسبوکار
رهیافت سیستمی در مطالعات کسبوکار: کاربرد روششناسی نظامهای نرم [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 37-75]
-
منافع کارآفرینی
مروری بر موانع توسعه کارآفرینی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 111-124]
-
مهارت
الگوسازی مفهومی تأثیر مؤلفههای آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب و کار در هنرستانهای کاردانش [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 17-34]
-
موانع توسعه کارآفرینی
مروری بر موانع توسعه کارآفرینی در بخش کشاورزی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 111-124]
-
موانع کارآفرین
شناسایی مشکلات زنان کارآفرین استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 1-17]
-
موانع کارآفرینی
نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه شیراز نسبت به ایجاد دانشکده کارآفرین [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 47-66]
-
موفقیت
بررسی رابطه ارزش های کارآفرینان و درک آنان از موفقیت [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-92]
ن
-
نظام ارزشی
بررسی رابطه ارزش های کارآفرینان و درک آنان از موفقیت [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-92]
-
نظام آموزش عالی کشاورزی
الزامات ترویج کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 105-122]
-
نظریه بنیانی
شناسایی مشکلات زنان کارآفرین استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 1-17]
-
نگرش به کسب و کار
الگوسازی مفهومی تأثیر مؤلفههای آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب و کار در هنرستانهای کاردانش [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 17-34]
-
نگرش کارآفرینانه
شناسایی نگرشهای کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی: کاربرد روششناسی کیو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 35-52]
و
-
ورمی کمپوست
واکاوی کیفی پیامدها در کسب و کارهای تولید ورمیکمپوست از دیدگاه زنان روستایی در استان فارس [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 107-129]
ه
-
هنرجو
الگوسازی مفهومی تأثیر مؤلفههای آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب و کار در هنرستانهای کاردانش [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 17-34]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد