آ
-
آگوست کُنت
تحلیل ابعاد اجتماعی و فرهنگی کارآفرینی روستایی: ارایه دو مدل تحلیلی برای کارآفرینی روستایی بر اساس بازخوانی اندیشه های آگوست کُنت [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 39-54]
-
آموزش عالی
مدل شایستگی های کانونی و حرفه ای دانشجویان رشته های کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
-
آموزش کارآفرینی
ارزیابی کیفیت خدمات آموزش کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 1-12]
ا
-
ایده
تشخیص فرصت های کارآفرینی کشاورزی: نقدی بر تعاریف موجود و معرفی مقیاسی برای سنجش آن [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 55-70]
-
ارزیابی
ارزیابی کیفیت خدمات آموزش کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 1-12]
-
ارزشهای کارآفرینانه
تحلیل وضعیت فرهنگ کارآفرینی در شهرستان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 21-36]
-
اصفهان. دانشآموختگان کشاورزی
بررسی موانع توسعه کارآفرینی در شرکتهای خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی استان اصفهان از دیدگاه اعضا [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 49-65]
-
اقتصاد غیرزراعی
جهتدهی توسعه روستایی از طریق راهبرد کارآفرینانه اقتصاد غیرزراعی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 71-87]
ب
-
بازاریابی جمعی
سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونیهای کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 73-86]
-
بازاریابی کارآفرینانه
سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونیهای کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 73-86]
-
برندسازی
سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونیهای کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 73-86]
-
بیکاری
مدل شایستگی های کانونی و حرفه ای دانشجویان رشته های کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
-
بهره وری
بررسی عوامل مرتبط با روحیه کارآفرینی مدیران مرغداریهای گوشتی در شهرستان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 67-77]
پ
-
پایداری
بررسی شاخصهای پایداری در فعالیتهای کارآفرینانه کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
-
پایداری
بررسی الگوهای سنجش سطح پایداری کسبوکارهای کوچک و متوسط کشاورزی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 1-20]
-
پارک علم و فناوری
عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکتهای تخصصی کشاورزی تحت پوشش پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان مازندران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 13-25]
ت
-
تجاریسازی
مشکلات شرکتهای دانشبنیان کشاورزی مستقر در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-97]
-
تحقیق کیفی
بررسی زنجیره تأمین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی: تولید و پرورش توت فرنگی در شهرستان رامیان، استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 89-104]
-
تحلیل سلسله مراتبی
شناسایی و رتبهبندی عوامل تاثیرگذار بر حسن شهرت در کسبوکار تولیدی کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 37-51]
-
تحلیل محتوای تلخیصی
کاربرد تحلیل محتوای تلخیصی در الگوسازی مفهومی شایستگیهای کارآفرینی موردنیاز زنان روستایی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 37-48]
-
تحلیل محتوای کیفی
مشکلات شرکتهای دانشبنیان کشاورزی مستقر در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-97]
-
تشخیص فرصت کارآفرینی کشاورزی
تشخیص فرصت های کارآفرینی کشاورزی: نقدی بر تعاریف موجود و معرفی مقیاسی برای سنجش آن [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 55-70]
-
تعاونی کشاورزی
شناسایی راهکارهای توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونیهای کشاورزی (مورد مطالعه: شهرستان ابهر) [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-93]
-
تعاونیهای کشاورزی
ساختار سازمانی ارگانیک و کارآفرینی سازمانی در تعاونیهای کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 1-12]
-
تعاونیهای کشاورزی
سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونیهای کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 73-86]
-
توتفرنگی
بررسی زنجیره تأمین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی: تولید و پرورش توت فرنگی در شهرستان رامیان، استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 89-104]
-
توسعهی پایدار روستایی
ساختار سازمانی ارگانیک و کارآفرینی سازمانی در تعاونیهای کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 1-12]
-
توسعه روستایی
جهتدهی توسعه روستایی از طریق راهبرد کارآفرینانه اقتصاد غیرزراعی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 71-87]
-
توسعه روستایی
کشاورزی ارگانیک، فرصتی برای کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 13-23]
-
توسعه کارآفرینی
بررسی موانع توسعه کارآفرینی در شرکتهای خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی استان اصفهان از دیدگاه اعضا [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 49-65]
-
توسعه محصول جدید
عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکتهای تخصصی کشاورزی تحت پوشش پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان مازندران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 13-25]
ج
-
جامعهشناسی
تحلیل ابعاد اجتماعی و فرهنگی کارآفرینی روستایی: ارایه دو مدل تحلیلی برای کارآفرینی روستایی بر اساس بازخوانی اندیشه های آگوست کُنت [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 39-54]
چ
-
چالش ها
واکاوی الزامات و چالشهای توسعه خوداشتغالی دانشآموختگان کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
ح
-
حسن شهرت
شناسایی و رتبهبندی عوامل تاثیرگذار بر حسن شهرت در کسبوکار تولیدی کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 37-51]
خ
-
خلق فرصت
بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 53-74]
-
خوداشتغالی
واکاوی الزامات و چالشهای توسعه خوداشتغالی دانشآموختگان کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
د
-
داشنجویان رشتههای کشاورزی
مدل شایستگی های کانونی و حرفه ای دانشجویان رشته های کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
-
دانش آموختگان کشاورزی
واکاوی الزامات و چالشهای توسعه خوداشتغالی دانشآموختگان کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
-
دانشجویان
ارزیابی کیفیت خدمات آموزش کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 1-12]
ر
-
رام طیور
شناسایی و رتبهبندی عوامل تاثیرگذار بر حسن شهرت در کسبوکار تولیدی کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 37-51]
-
رانت شومپیتری
راهبردهای کارآفرینانه: مفهوم پردازی و ارائه تعریف جدید [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 61-72]
-
راهبرد
راهبردهای کارآفرینانه: مفهوم پردازی و ارائه تعریف جدید [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 61-72]
-
راهبرد کارآفرینانه
راهبردهای کارآفرینانه: مفهوم پردازی و ارائه تعریف جدید [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 61-72]
-
راهبرد کارآفرینانه
جهتدهی توسعه روستایی از طریق راهبرد کارآفرینانه اقتصاد غیرزراعی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 71-87]
-
رضایت شغلی و زندگی
رویکرد ارزشی به کسب و کار و تولید در بخش کشاورزی: مهیاسازی برای ترویج سازوکار تأمینی زکات [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 87-90]
-
رهیافت مهیاسازی
رویکرد ارزشی به کسب و کار و تولید در بخش کشاورزی: مهیاسازی برای ترویج سازوکار تأمینی زکات [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 87-90]
ز
-
زکات
رویکرد ارزشی به کسب و کار و تولید در بخش کشاورزی: مهیاسازی برای ترویج سازوکار تأمینی زکات [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 87-90]
-
زنان روستایی
کاربرد تحلیل محتوای تلخیصی در الگوسازی مفهومی شایستگیهای کارآفرینی موردنیاز زنان روستایی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 37-48]
س
-
ساختار سازمانی ارگانیک
ساختار سازمانی ارگانیک و کارآفرینی سازمانی در تعاونیهای کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 1-12]
-
سنجش تشخیص فرصت
تشخیص فرصت های کارآفرینی کشاورزی: نقدی بر تعاریف موجود و معرفی مقیاسی برای سنجش آن [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 55-70]
ش
-
شاخص
بررسی شاخصهای پایداری در فعالیتهای کارآفرینانه کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
-
شایستگی کارآفرینی
کاربرد تحلیل محتوای تلخیصی در الگوسازی مفهومی شایستگیهای کارآفرینی موردنیاز زنان روستایی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 37-48]
-
شایستگیهای حرفهای
مدل شایستگی های کانونی و حرفه ای دانشجویان رشته های کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
-
شایستگیهای کانونی
مدل شایستگی های کانونی و حرفه ای دانشجویان رشته های کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
-
شرکت دانشبنیان
مشکلات شرکتهای دانشبنیان کشاورزی مستقر در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-97]
-
شرکتهای تخصصی کشاورزی
عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکتهای تخصصی کشاورزی تحت پوشش پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان مازندران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 13-25]
-
شناسایی فرصت
بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 53-74]
-
شهرستان ابهر
شناسایی راهکارهای توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونیهای کشاورزی (مورد مطالعه: شهرستان ابهر) [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-93]
-
شهرستان رامیان
بررسی زنجیره تأمین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی: تولید و پرورش توت فرنگی در شهرستان رامیان، استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 89-104]
ط
-
طرزتلقی کارآفرینانه
تحلیل وضعیت فرهنگ کارآفرینی در شهرستان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 21-36]
ف
-
فرصت
تشخیص فرصت های کارآفرینی کشاورزی: نقدی بر تعاریف موجود و معرفی مقیاسی برای سنجش آن [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 55-70]
-
فرصت کسب و کار
کشاورزی ارگانیک، فرصتی برای کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 13-23]
-
فرصتها
بررسی قابلیتها و فرصتهای توسعه فنآوری ورمی کمپوست در استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 95-114]
-
فرصتهای کارآفرینانه
بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 53-74]
-
فرهنگ
تحلیل ابعاد اجتماعی و فرهنگی کارآفرینی روستایی: ارایه دو مدل تحلیلی برای کارآفرینی روستایی بر اساس بازخوانی اندیشه های آگوست کُنت [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 39-54]
-
فرهنگ کارآفرینی
تحلیل وضعیت فرهنگ کارآفرینی در شهرستان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 21-36]
-
فعالیتهای کارآفرینانه کشاورزی
بررسی شاخصهای پایداری در فعالیتهای کارآفرینانه کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
ک
-
کارآفرینی
معرفی کشت هیدروپونیک به عنوان روشی نوین در توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-60]
-
کارآفرینی
واکاوی الزامات و چالشهای توسعه خوداشتغالی دانشآموختگان کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 25-38]
-
کارآفرینی
تحلیل وضعیت فرهنگ کارآفرینی در شهرستان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 21-36]
-
کارآفرینی
بررسی عوامل مرتبط با روحیه کارآفرینی مدیران مرغداریهای گوشتی در شهرستان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 67-77]
-
کارآفرینی پایدار
بررسی شاخصهای پایداری در فعالیتهای کارآفرینانه کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
-
کارآفرینی راهبردی
راهبردهای کارآفرینانه: مفهوم پردازی و ارائه تعریف جدید [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 61-72]
-
کارآفرینی روستایی
تحلیل ابعاد اجتماعی و فرهنگی کارآفرینی روستایی: ارایه دو مدل تحلیلی برای کارآفرینی روستایی بر اساس بازخوانی اندیشه های آگوست کُنت [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 39-54]
-
کارآفرینی روستایی
جهتدهی توسعه روستایی از طریق راهبرد کارآفرینانه اقتصاد غیرزراعی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 71-87]
-
کارآفرینی سازمانی
شناسایی راهکارهای توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونیهای کشاورزی (مورد مطالعه: شهرستان ابهر) [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-93]
-
کارآفرینی سازمانی
ساختار سازمانی ارگانیک و کارآفرینی سازمانی در تعاونیهای کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 1-12]
-
کارآفرینی کشاورزی
کشاورزی ارگانیک، فرصتی برای کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 13-23]
-
کسب و کار
شناسایی و رتبهبندی عوامل تاثیرگذار بر حسن شهرت در کسبوکار تولیدی کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 37-51]
-
کسب و کار
فرصت های کسب و کار حاصل از گردشگری کشاورزی (مورد پژوهی: شهرستان جهرم) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 100-112]
-
کسب و کار روستایی
بررسی قابلیتها و فرصتهای توسعه فنآوری ورمی کمپوست در استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 95-114]
-
کسب و کار کشاورزی
رویکرد ارزشی به کسب و کار و تولید در بخش کشاورزی: مهیاسازی برای ترویج سازوکار تأمینی زکات [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 87-90]
-
کسب و کار کشاورزی
فرصت های کسب و کار حاصل از گردشگری کشاورزی (مورد پژوهی: شهرستان جهرم) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 100-112]
-
کسبوکارهای کوچک و متوسط
بررسی الگوهای سنجش سطح پایداری کسبوکارهای کوچک و متوسط کشاورزی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 1-20]
-
کشاورزی
بررسی قابلیتها و فرصتهای توسعه فنآوری ورمی کمپوست در استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 95-114]
-
کشاورزی
معرفی کشت هیدروپونیک به عنوان روشی نوین در توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-60]
-
کشاورزی
بررسی الگوهای سنجش سطح پایداری کسبوکارهای کوچک و متوسط کشاورزی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 1-20]
-
کشاورزی ارگانیک
کشاورزی ارگانیک، فرصتی برای کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 13-23]
-
کشت هیدروپونیک
معرفی کشت هیدروپونیک به عنوان روشی نوین در توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-60]
-
کشف فرصت
بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 53-74]
-
کیفیت
ارزیابی کیفیت خدمات آموزش کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 1-12]
-
کلمات کلیدی: شرکت های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی
بررسی موانع توسعه کارآفرینی در شرکتهای خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی استان اصفهان از دیدگاه اعضا [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 49-65]
گ
-
گردشگری روستایی
شناسایی ظرفیت های گردشگری کشاورزی در شهرستان جهرم با استفاده از مدل توز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 27-42]
-
گردشگری کشاورزی
شناسایی ظرفیت های گردشگری کشاورزی در شهرستان جهرم با استفاده از مدل توز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 27-42]
-
گردشگری کشاورزی
فرصت های کسب و کار حاصل از گردشگری کشاورزی (مورد پژوهی: شهرستان جهرم) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 100-112]
-
گلخانه
معرفی کشت هیدروپونیک به عنوان روشی نوین در توسعه کارآفرینی کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-60]
م
-
مدیریت
بررسی عوامل مرتبط با روحیه کارآفرینی مدیران مرغداریهای گوشتی در شهرستان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 67-77]
-
مدیریت زنجیره تأمین
بررسی زنجیره تأمین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی: تولید و پرورش توت فرنگی در شهرستان رامیان، استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 89-104]
-
مدل توز
شناسایی ظرفیت های گردشگری کشاورزی در شهرستان جهرم با استفاده از مدل توز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 27-42]
-
مدلهای سنجش پایداری
بررسی الگوهای سنجش سطح پایداری کسبوکارهای کوچک و متوسط کشاورزی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 1-20]
-
مرغداری
بررسی عوامل مرتبط با روحیه کارآفرینی مدیران مرغداریهای گوشتی در شهرستان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 67-77]
-
مشکلات
مشکلات شرکتهای دانشبنیان کشاورزی مستقر در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-97]
-
مطالعه کیفی
بررسی قابلیتها و فرصتهای توسعه فنآوری ورمی کمپوست در استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 95-114]
-
موانع
بررسی موانع توسعه کارآفرینی در شرکتهای خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی استان اصفهان از دیدگاه اعضا [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 49-65]
-
موفقیت
عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکتهای تخصصی کشاورزی تحت پوشش پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان مازندران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 13-25]
-
موفقیت
بررسی عوامل مرتبط با روحیه کارآفرینی مدیران مرغداریهای گوشتی در شهرستان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 67-77]
ن
-
نگاشت ذهنی
بررسی زنجیره تأمین در بخش کشاورزی (مطالعه موردی: تولید و پرورش توت فرنگی در شهرستان رامیان، استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 89-104]
و
-
واژههای کلیدی: گردشگری روستایی
فرصت های کسب و کار حاصل از گردشگری کشاورزی (مورد پژوهی: شهرستان جهرم) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 100-112]
-
ورمیکمپوست
بررسی قابلیتها و فرصتهای توسعه فنآوری ورمی کمپوست در استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 95-114]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد