اخوان کاظمی، م. 1391. شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای پیش روی تشکیل و توسعه تعاونیهای دانشجویی کشاورزی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه.
اخوان کاظمی، م؛ و علی بیگی، ا. م. 1392. تشکیل تعاونیهای دانشجویی کشاورزی: قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدها. تعاون و کشاورزی، 2(8): 88- 65.
امیری، ع.ن و مرادی، ی. 1387. نگرشهای کارآفرینانه دانشجویان و موانع آن. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، ۱۹: 67- 45.
خسروی، ب؛ و سلیمان پور، م. 1388. راهکارهای آموزشی مؤثر در توسعه اشتغال دانشآموختگان مجتمع آموزش جهاد کشاورزی خوزستان. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، ۱(۹): 19-29.
رستمی، ف.، گراوندی، ش.، زرافشانی، ک. 1390. پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تأسیس کسبوکار (مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه)، توسعه کارآفرینی، ۴(۱۴): ۱۰۵- 87.
شریفزاده، م. ش. ۱۴۰۱. مهارتآموزی تجربی مبتنی بر کسبوکارهای دانشجویی هدایتشده. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همایش ملی مهارتآموزی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفهای در آموزش عالی، صص ۸۱-۸۲.
شریفزاده، م. ش. و عبدالهزاده، غ. 1401. غنیسازی مهارتی برنامه درسی نظام آموزش عالی کشاورزی ایران: مورد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی؛ ۱۴(۶۲):۹۷-۱۲۳.
شهبازی، ا.، علی بیگی، ا.ح. 1385. واکاوی شایستگیهای دانشآموختگان کشاورزی برای ورود به بازارهای کار در کشاورزی. علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران، ۲(۱): 15- 24.
شیری، ن.، مراد نژادی، ه.، مهدیزاده، ح.، صی محمدی، س. 1400. فرصتهای راهاندازی تعاونیهای دانشجویی در دانشگاه ایلام: راهنمایی برای توسعه تعاونیهای کشاورزی و خدماتی. تعاون و کشاورزی، ۱۰(۳۹): ۷۵-۹۶.
عبداللهزاده، غ. و شریفزاده، م. ش. ۱۳۹۷. توسعه کسبوکارآفرینی در کشاورزی. گرگان: انتشارات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان.
گراوندی، ش.، چشمه کبودی، ف. 1390. مزایا و چالشهای تعاونیهای دانشجویی کارآفرین (مطالعهی موردی تعاونی 4802 دانشکدهی کشاورزی دانشگاه رازی). تعاون و کشاورزی، ۹(۳۳):۱-۱۴.
موحدی، ر.، اکبری، ر.، یعقوبی فرانی، ا.؛ و خداوردیان، م.ر. 1389. راهکارهای بهبود وضعیت اشتغال دانشآموختگان رشتههای کشاورزی (مطالعه موردی دانشگاه بوعلی سینا همدان)، پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، ۳(۴): 85-98.
نجات، ش. 1390. تأثیر مفید کارگاههای آموزشی در حین دوران تحصیل در افزایش انگیزه و کارآفرینی دانشآموختگان کشاورزی. مجموعه مقالات همایش ملی اشتغال دانشآموختگان بخش کشاورزی و منابع طبیعی. دانشگاه تربیت مدرس. تهران.
یعقوبی فرانی، ا.، رحمانی، ف.، مهدی زاده، ح؛ و نادری مهدی، ک. 1392. صلاحیتهای مورد نیاز دانشآموختگان کشاورزی ایلام برای اشتغال در بخش تعاون. تعاون و کشاورزی، 2(5): 68- 47.
Abd Rahim, N., Mohamed, Z., Tasir, Z. and Shariff, S. A. 2022. Impact of experiential learning and case study immersion on the development of entrepreneurial self-efficacy and opportunity recognition among engineering students, Higher Education Pedagogies, 7(1): 130-145.
Dobson, S., Maas, G., Jones, P., and Lockyer, J. 2018. Experiential Learning through the Transformational Incubation Programme: A Case Study from Accra, Ghana. In: Hyams-Ssekasi, D., Caldwell, E. (eds) Experiential Learning for Entrepreneurship. Palgrave Macmillan, Cham.
Gemmell, R.M., and Kolb, D.A. 2013. Experiential Learning and Creativity in Entrepreneurship. In: Carayannis, E.G. (eds) Encyclopedia of Creativity, Invention, Innovation and Entrepreneurship. Springer, New York, NY.
Hyams-Ssekasi, D., and Caldwell, E.F. 2018. An Exploration of Experiential Education as a Catalyst for Future Entrepreneurs. In: Hyams-Ssekasi, D., Caldwell, E. (eds) Experiential Learning for Entrepreneurship. Palgrave Macmillan, Cham.
Kolb D. 1984. Experiential learning: experience as the source of learning and development. Englewood Cliffs: Prentice-Hall.
Lin, Z. C. 2013. Comparison of technology-based cooperative learning with technology-based individual learning in enhancing fundamental nursing proficiency. Nurse Education Today, 33(5): 546-551.
Ochieng, N.T., Wilson, K., Derrick, C.J., and Mukherjee, N. 2018. The use of focus group discussion methodology: Insights from two decades of application in conservation. Methods in Ecology and Evolution, 9: 20– 32.
Seow, P. S., Pan, G., and Koh, G. 2019. Examining an experiential learning approach to prepare students for the volatile, uncertain, complex and ambiguous (VUCA) work environment. The International Journal of Management Education, 17(1): 62-76.