اسماعیلپور، م.، صیادی، ا.، دلواری احمدپور، م.، و موسوی شورگلی، س. (1396). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطه اعتبار برند (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران، شهر بوشهر). تحقیقات بازاریابی نوین، 7 (4): 76-57.
آذر، ع.، غلامزاده، ر.، و قنواتی، م. (1392). مدلسازی مسیر-ساختاری در مدیریت: کاربرد نرم افزار.SmartPLS تهران: نگاه دانش
آزاد، ن.، و هندیانی، س. (1401). تأثیر مسئولیت اجتماعی ادراک شده توسط مشتریان بر تمایل آنها به انتخاب محصولات یک برند. مطالعات مدیریت کارآفرینی، 8(1): 156-142.
تقیپوریان، م.، و صابری، ح. (1399). بررسی عوامل رفتاری مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز در صنایع غذایی. اقتصاد و توسعه کشاورزی، 34(4): 374-357.
جوانی، و.، و علمی، ا. (1400). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مطالعه موردی: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران). مدیریت ورزشی، 12(2): 563-547.
حسنیراد، م.، و شمس، ه. (1394). تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید مصرف کننده و مشتریان. دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی.
دارایی، ا.، اکبری، م.، و موسوی کاشی، ز. (1400). بررسی عوامل موثر بر ارتباط میان بستهبندی سبز با وابستگی برند سبز. تحقیقات بازاریابی نوین، 11(3): 66-45.
دهدشتی شاهرخ، ز.، و کهیاری حقیقت، ا. (1393). تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدکنندۀ لوازم خانگی). مدیریت بازرگانی، 6(3): 496-475.
دهقانیزاده، م.، و زندی لک، م. (1400). تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمانی ادراک شده بر ترجیح برند مشتری: نقش میانجی نگرش برند و ارتباط با برند خود مطالعه موردی: بیمارستان نمازی شیراز. اخلاق زیستی، 10(35): 18-1.
دهقانیسلطانی، م.، شول، ع.، و رمضانی، س. (1399). بررسی اثرات مفروض ارزش محیطی و تصویر سبز بر گرایش تبلیغات دهان به دهان با تبیین اعتماد سبز و تمایل به پرداخت نقش از طریق چارچوب مدل .SOR مدیریت بازرگانی، 11(4): 824-804.
رضایی دولتآبادی، ح.، جوشیار نجفآبادی، ل.، خزائی پول، ج.، و وریج کاظمی، ر. (1392). تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند. مدیریت بازرگانی، 5(2): 88-69.
رئیسی، ح.، دانشخواهی، ح.، سرداری، ا.، و قاضیزاده، م. (1392). شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت). نشریه تحقیقات بازاریابی نوین، 3(3): 94-75.
عرب، م.، شیرخدایی، م.، و علیقلی فیروزجایی، ف. (1399). عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری. مطالعات مدیریت جهانگرایی، 14(45): 192-167.
فیضاللهزاده، م.، محمدزاده، ش.، و کراری، ص. (1399). تعیین راهبرد مناسب برای بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی در تعاونیهای تولید منطقه آزاد ماکو. تعاون و کشاورزی، 9(35): 80-53.
قلیپور سلیمانی، ع.، علیزاده، ف.، و عالمطلب پشتیری، س. (1398). تأثیر ارزشهای مصرفکننده به نگرانیهای زیستمحیطی با توجه به نقش تعدیلگر اعتماد به محصولات سبز. پژوهشهای روانشناختی در مدیریت، 5(1): 156-133.
کاشانیپور، م.، و قربانی، ر. (1401). تاثیر استراتژی کسب و کار بر رابطه بین مسئولیتاجتماعی شرکت و ارزش شرکت در جهت ارتقای سرمایه اجتماعی. مدیریت سرمایه اجتماعی، 9(2): 186-155.
کریمیسرامه، ز.، اسماعیلپور، ر.، و مباشر امینی، ر. (1399). بررسی تأثیر خرید سبز در مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید برای محصولات سبز: اثرات میانجی رضایت سبز و ریسک درکشده سبز. مدیریت بازرگانی، 11(4): 868-850.
مقدسی، ر.، اسدزاده، م.، و کاظمی نژاد، م. (1390). مطالعه عوامل موثر بر کارایی و حاشیه بازاریابی گوجه فرنگی در استان خوزستان (مطالعهموردی: شهرستانهای دزفول و شوشتر). پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، 4(2): 54-43.
مهدوی، خ. (1400). واکاوی موانع پیشروی جوامع محلی در بازاریابی تولید گیاهان دارویی (مطالعه موردی: پروژه ترسیب کربن تیلآیاد استان گلستان). مطالعات کارآفرینی و توسعه کشاورزی، 8 (4): 52-35.
هومن، ح. (1393). مدلسازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار لیزرل (با اصلاحات). تهران: انتشارات سمت.
یزدی، ر.، خلیلزاده، م.، و اسلامی مفیدآبادی، ح. 1401. نقش نفوذ ذینفعان بر رابطه بین قدرت مدیرعامل و مسئولیت اجتماعی شرکت. قضاوت و تصمیمگیری در حسابداری و حسابرسی، 1(2): 97-59.
Abdullah, O., Othman, Y. H., Salahudin, S. N., & Abdullah, M. S. (2016). The Awareness and Implementation of Green Concepts in Marketing Mix: A Case of Malaysia, Original Research Article. Procedia Economics and Finance, 35: 428-433.
Abbas, M., Gao, Y., & Shah, S.S.H. (2018). CSR and customer outcomes: the mediating role of customer engagement. Sustain, 10(11): 4243.
Ali, A., & Ahmad, I. (2016). Environment friendly products: Factors that influence the green purchase intentions of Pakistani consumers. Pakistan Journal of Engineering, Technology & Science, 2(1): 84-117.
Amousa, N., & Zakipour, M. (2021). The Effect of Brand Mental Association on Brand Equity with the Mediating Role of Green Trust and Green Satisfaction (Case study: The Customers of Keshavarzi Bank at Qazvin Province). Journal of Development & Evolution Mnagement, 1400(44): 83-91.
Anabestani, A., & Tolabi Nejad, M. (2019). Assessment and prioritization of agricultural marketing challenges using Fuzzy Analytical Network Process (case study: the central rural city Poldokhtar). Geographical Planning of Space, 8(30): 59-78.
Atela, J.A., Ouma, P.O., Tuitoek, J., Onjoro, P.A., & Nyangweso, S.E. (2016). A comparative performance of indigenous chicken in Baringo and Kisumu Counties of Kenya for sustainable agriculture. International Journal of Agricultural Policy and Research, 4 (6): 97-104.
Becker-Olsen, K.L., Cudmore, B.A., & Hill, R.P. (2006). The impact of perceived corporate social responsibility on consumer behavior. J. Bus. Res. 59 (1): 46-53.
Chang, C.H. 2011. The influence of corporate environmental ethics on competitive advantage: The mediation role of green innovation. Journal of business ethics, 104: 361-370.
Chen, Y.S. 2010. The drivers of green brand equity: green brand image, green satisfaction, and green trust. J. Bus. Ethics, 93 (2): 307-319.
Chuah, S. H. W., El-Manstrly, D., Tseng, M. L., & Ramayah, T. (2020). Sustaining customer engagement behavior through corporate social responsibility: The roles of environmental concern and green trust. Journal of Cleaner Production, 262: 121348.
Connolly-Boutin, L., & Smit, B. (2016). Climate change, food security, and livelihoods in sub-Saharan Africa. Reg Environ Change, 16 (2): 385- 399.
Corral-Verdugo, V., Frías-Armenta, M., & García-Cadena, C. (2010). Introduction to the psychological dimensions of sustainability. In: Corral-Verdugo, V., Frías- Armenta, M., García-Cadena, C. (Eds.), Psychological Approaches to Sustainability. Nova Science Publishers, New York, 3-18.
Dessart, L., Veloutsou, C., & Morgan-Thomas, A. (2015). Consumer engagement in online brand communities: a social media perspective. J. Prod. Brand Manag, 24 (1): 28-42.
Fransson, N., Gärling, T. 1999. Environmental Concern: Conceptual Definitions,Measurement Methods and Research Findings. Journal of EnvironmentalPsychology, 19: 369-382.
Juvan, E., & Dolnicar, S. (2017). Drivers of pro-environmental tourist behaviours are not universal. Journal of Cleaner Production, 166: 879-890.
Harrigan, P., Evers, U., Miles, M., & Daly, T. (2017). Customer engagement with tourism social media brands. Tourism Manag, 59: 597-609.
Gallardo-Vázquez, D. and Sanchez-Hernandez, M. I., 2014. Measuring Corporate Social Responsibility for competitive success at a regional level. Journal of Cleaner Production, 72: 14-22.
Millfont, T.L., Duckitt, J. and Cameron, L.D. 2006. A Cross-cultural Study of Environmental Motive Concerns and their Implications for Proenvironmental Behavior. Journal of environmental and behavior, 38(6): 745-767.
Nyadzayo, M. W., & Khajehzadeh, S. (2016). The antecedents of customer loyalty: A moderated mediation model of customer relationship management quality and brand image. Journal of Retailing and Consumer Services, 30: 262-270.
Rah, H., Mesbahi, M., Soltani nejad, N., & Soltani nejad, A. (2016). The Effect of Green Perceived Quality and Green Perceived Risk on Green Trust According to the Role of Green Satisfaction. New Marketing Research Journal, 6(0): 113-126.
Suganthi, L. (2019). Examining the relationship between corporate social responsibility, performance, employees’ pro-environmental behavior at work with green practices as mediator. J. Clean. Prod, 232: 739-750.
White, B. (2012). Agriculture and the Generation Problem: Rural Youth, Employment and the Future of Farming. IDS Bulletin, 43 (6): 9-19.
Yadav, R., & Pathak, G. S. (2016). Young consumers' intention towards buying green products in a developing nation: Extending the theory of planned behavior. Journal of Cleaner Production, 135: 732-739.
Zhu, Q., Sarkis, J., Cordeiro, J. J., & Lai, K. H. (2008). Firm-level correlates of emergent green supply chain management practices in the Chinese context. Omega, 36(4): 577-591.