. احمدی، س.ع.ا، نظری زاده، ا.ع.، سپهوند، ر.، و نظری پور، ا.ه. (1392). بررسی رابطه سرمایه روانشناسی و کارآفرینی سازمانی در میان کارکنان پلیس فرودگاههای کشور .فصلنامه دانش انتظامی، 15(4): 78-60.
2. اسدی، ن.، و مرادی، آ. (1392). بررسی رابطة بین سرمایة اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان. نشریة مدیریت و فیزیولوژی ورزشی شمالی ، 1(2): 40-29.
3.احمدپور داریانی، م. (1378). کارآفرینی: تعاریف ،نظریات والگوها، پردیس 57.
4.آشنا، م.، و منوریان، ع. (1385). بررسی رابطه سرمایه اجتماعی وکارآفرینی درونسازمانی، فرهنگ و مدیریت، 14: 150-123.
5. امیرخانی، ط.، و پورعزت، ع. (1387). تأملی بر امکان توسعه سرمایه اجتماعی در پرتو عدالت سازمانی درسازمانهای دولتی، مجله مدیریت دولتی، 19:32-1.
6. بادسار، م.، رضایی، ر.، و درینی، ر.( 1394). بررسی اثر ابعاد سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی در شرکتهای خدمات مشاوره. نشریه علوم ترویج و آموزش کشاورزی، 11: 158-149.
7. تسلیمی، م.ر.، منوریان، ع.، و آشنا، م. (1385). بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و کارآفرینی سازمانی. فرهنگ و مدیریت، 4(14): 56-27.
8. جهانگیری، ع.، و مبارکی، م.ح. (1388). ارائه چارچوب ادراکی مناسب از کارآفرینی در بخش دولتی. توسعه و کارآفرینی، 3(1): 45-36.
9.حسین پور، د.، و آذر، م. (1390). بررسی رابطه سرمایه فکری و اجتماعی با عملکرد سازمانی از نظر مدیران و کارکنان. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، 3(7):29-19.
10. خیراندیش، م.، و جمشیدی، ح. (1395). تأثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی با میانجیگری انگیزه شغلی. نشریه مدیریت سرمایه اجتماعی، 3(1): 58-48.
11.رضایی، ر.، و درینی، ر. (1392). بررسی نقش مؤلفه های سرمایة اجتماعی در کارآفرینی سازمانی در سازمان جهاد کشاورزی (مورد مطالعه: شهرستان زاهدان). نشریة مدیریت دولتی، 3: 62-43.
12. علمی، ز.، شارعپور، م.، و حسینی، ا.ح. (1384). سرمایه اجتماعی و چگونگی تأثیر بر اقتصاد. مجله تحقیقات اقتصادی، 71: 295-239.
13. قلیپور، ر.، مدهوشی، م.، و جعفریان، و. (1387). تحلیل رابطه و تأثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی در گروه صنعتی سدید). فرهنگ مدیریت، 17: 127-112.
14.مرادی، م.، زالی، ع.، و پرنیان، ر. (1394). تأثیر سرمایه اجتماعی بر قصد کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده مهندی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران). توسعه کارآفرینی، 8(1): 19-1.
15. هومن، ح. ع. (1384). مدلیابی معادلات ساختاریابی. انتشارات سمت: تهران.
16.Andersen, S., and Dag Vidar. H. 2013. Knowledge development and transfer in a mindful project-organization. International Journal of Managing Projects in Business, 6(2): 236-250.
17.Antoncic, B., and Hisrich, R. 2003. Intrapreneurship: Construct refinement and cross- cultural validation. Journal of Business Venturing, 16 (1): 495- 527.
18.Greene, J.P. 2001. Social and cultural capital in Colonial Britis America: a case study, in otberg, Patterns of Social Capital: Stability and Change in Historical Perspective. Cambridge: Cambridge University Press
19.Kent, C., Lorraine, P., and Anderson, A. R. 2014. Social capital, social entrepreneurship and entrepreneurship education. Social Entrepreneurship, Special Issue IJEE, 2(1): 45-56.
20.Nahapiet, J., and Ghoshal, S. 1998. Social capital, Intellectual capita and organizational advantage. Academy of Management Review, 23(2): 242-260.
21.Nan-Chen, C., Lun-Chung, T., Wei-Ming, O., and Kai-Ti, C. 2007. The relationship among social capital, entrepreneurial orientation, organizational resources and entrepreneurial performance for new ventures. Contemporary Management Research, 3 (3): 213- 232.
22.Scheepers, M., Hough, J., and Bloom, J. 2008. Nurturing the corporate entrepreneurship capability. Journal of Southern African Business Review, 12 (3): 50- 75.