- آقاملایی، ت.، زارع، ش. و عابدینی، ص. 1385. شکاف کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان. مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی. گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 3 (2): 85-78.
- آقامیرزایی محلی، ط.، بابازاده، م.، رحیمپورکامی، ب. و صالحی عمران، ا. 1396. ارزیابی و رتبهبندی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و فنون مازندران). دوماهنامه علمی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 4 (44): 301-288.
- اجاقی، ص.، رضایی، ب.، نادری، ن. و جعفری، ح. 1396. ارزیابی کیفیت خدمات آموزش کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه). نشریه کارآفرینی در کشاورزی، 4 (3): 12-1.
- احمدپور داریانی، م. 1381. کارآفرینی (تعاریف، نظریات، الگوها). انتشارات پردیس تهران.
- پاپزن، ع.، کرمیان، ف.، ژولیده، م. و غلامی، م. 1394. شناسایی نگرش دانشجویان دانشکده کشاورزی نسبت به کارآفرینی. مجله کارآفرینی و کشاورزی، 2 (3): 8-1.
- پورعزت، ع. ا.، قلیپور، آ. و ندیرخانلو، س. 1389. شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسه روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان). فصلنامه توسعه کارآفرینی، 2 (7): 66-35.
- تقیپورظهیر، ع. و حسنمرادی، ن. 1385. الگوی مناسب ایجاد دانشگاه کارآفرین.مجله علمی- پژوهشی اقتصاد و مدیریت، 69: 40-31.
- توفیقی، ج. و نورشاهی، ن. 1381. ضرورت نظام تضمین کیفیت در آموزش عالی. مجموعه مقالات پنجاهو یکمین نشست روسای دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی. تهران. ایران. 27-1.
- توفیقی، ش.، صادقیفر، ج. و حموزاده، پ. 1390. کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان؛ مدل سروکوال. فصلنامه راهبردهای آموزش، 4 (1): 26-21.
10. جعفری اصل، م.، چهرزاد، م. م.، شفیعپور، ز. و قنبری، ع. 1393. کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی بر اساس مدل سروکوال. پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 6(1): 58-50.
11. چنگیزی آشتیانی، س. و شمسی، م. 1390. بررسی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال 1388، پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 3 (1): 26-17.
12. رسول آبادی، م.، شفیعیان، م. و غریبی، ف. 1392. ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی با مدل سروکوال: دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، 18: 112-104.
- شاهوردیانی، ش. 1389. طراحی ابزار سنجش کیفیت خدمات پژوهشی مبتنی بر مدل سروکوال. مجله حسابداری مدیریت، 3 (5): 95-87.
14. شریفزاده، ا. و عبداللهزاده، غ. ح.1390. بررسی رضایت دانشجویان کشاورزی از کیفیت آموزشی، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 61: 74-51.
15. شریفزاده، م.ش. و عبدالهزاده، غ. ح. 1394. مؤلفههای توسعه آموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی. فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 32: 112-96.
16. شریفزاده، م.ش.، عبداللهزاده، غ.ح. و نجفینژاد، ع. 1397. موردکاوی تجربهگذار به دانشگاه کارآفرین: دانشگاه بسان یک زیستبوم کارآفرینی خرد. نشریه کارآفرینی در کشاورزی، 5 (2): 69-33.
17. عبدالهزاده، غ. ح. و شریفزاده، م. ش. 1397. توسعه کسبوکارآفرینی در کشاورزی. انتشارات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان. 428 ص.
18. عنایتینوینفر، ع.، یوسفی افراشته، م.، صیامی، ل. و جواهری دانشمند، م.1390. ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور زاهدان بر اساس مدل سروکوال. فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، 61: 151-135.
19. قلاوندی، ح.، اشرفی سلیم کندی، ف. و آقازاده، ک. 1395. ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه بر اساس مدل هدپرف. فصلنامه مطالعات اندازهگیری و ارزشیابی آموزشی، 6 (16): 88-67.
20. قلاوندی، ح.، بهشتیراد، ر. و قلعهای، ع.ر. 1391. بررسی وضعیت کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه بر اساس مدل سروکوال. فرآیند مدیریت توسعه، 25 (3): 66-49.
21. نیکرفتار، ط. و فرید، ح. 1394. عاملهای درون سازمانی مؤثر بر توسعه کارآفرینی دانشگاهی در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران. نشریه کارآفرینی در کشاورزی، 2 (2): 79-67.
- Abdullah, F. 2006. Measuring service quality in higher education: three instruments compared. International Journal of Research & Method in Education, 29(1):71-89.
- Barnes, B.R. 2007. Analysing service quality: the case of post-graduate Chinese students. Total Quality Management & Business Excellence, 18 (3): 313-331.
- Brogowicz, A.A., Delene, L.M. and Lyth, D.M. 1990. A synthesised service quality model with managerial implications. International Journal of Service Industry Management, 1(1): 27-45.
- Byun, C.G., Sung, C.S., Park, J.Y. and Choi, D.S. 2018. A study on the effectiveness of entrepreneurship education programs in higher education institutions: A case study of Korean graduate programs. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 4 (26):1-14.
- Chua, C. 2004. Perception of quality in higher education. In Proceedings of the Australian universities quality forum. Melbourne: AUQA Occasional Publication. 181-187
- Cronin Jr, J.J. and Taylor, S.A. 1992. Measuring service quality: a reexamination and extension. Journal of marketing, 56 (3): 55-68.
- De Oliveira, O.J. and Ferreira, E.C. 2009. Adaptation and application of the SERVQUAL scale in higher education. In Proceedings of POMS 20th Annual Conference Orlando, Florida USA.
- Emanuel, R. and Adams, J.N. 2006. Assessing college student perceptions of instructor customer service via the Quality of Instructor Service to Students (QISS) Questionnaire. Assessment & Evaluation in Higher Education, 31 (5): 535-549.
- Farahmandian, S., Minavand, H. and Afshardost, M. 2013. Perceived service quality and student satisfaction in higher education. Journal of Business and Management, 12 (4):65-74.
- Gronroos, C. 1984. A service quality model and its marketing implications. European Journal of Marketing. 18 (4): 36-44.
- Hasan, H.F.A., Ilias, A., Rahman, R.A. and Razak, M.Z.A. 2008. Service quality and student satisfaction: A case study at private higher education institutions. International Business Research, 1 (3):163-175.
- Malicet, D.P. 1997. Evaluation and self-evaluation in French.
- Universities. European journal of education, 32 (2):165-174.
- Parasuraman, A., Zeithaml, V.A. and Berry, L.L. 1985. A conceptual model of service quality and its implications for future research. Journal of marketing, 49 (4): 41-50.
- Pavlina, K., Zorica, M.B. and Pongrac, A. 2011. Student perception of teaching quality in higher education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 15: 2288-2292.
- Philip, G. and Hazlett, S.A. 1997. The measurement of service quality: a new P‐C‐P attributes model. International Journal of Quality & Reliability Management. 14 (3): 260-286.
- Sahney, S., Banwet, D.K. and Karunes, S. 2006. An integrated framework for quality in education: Application of quality function deployment, interpretive structural modelling and path analysis. Total Quality Management & Business Excellence, 17 (2):265-285.
- Vrana, V.G., Dimitriadis, S.G. and Karavasilis, G.J. 2015. Students' perceptions of service quality at a Greek higher education institute. International Journal of Decision Sciences, Risk and Management, 6 (1):80-102.
- Zhu, F.X., Wymer, W. and Chen, I. 2002. IT-based services and service quality in consumer banking. International journal of service industry management, 13 (1):69-90.