نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش‌ بررسی ضرورت آموزش تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در صنعت زیست فناوری کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 131-138]
  • آموزش عالی کشاورزی تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در بخش کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 15-29]
  • آموزش کارآفرینی آموزش کارآفرینی کشاورزی پیش نیاز توسعه کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 33-48]
  • آموزش کشاورزی اهمیّت و ضرورت توجه به کارآفرینی در برنامه‌های آموزش کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-14]
  • آموزش کشاورزی الگوی مفهومی ترویج کارآفرینی در بین دانشجویان نظام آموزش عالی کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 49-68]
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ایده‌های کسب و کار و اهمیّت آن در آموزش فنی و حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 43-59]

ا

  • ایده‌های کسب و کار ایده‌های کسب و کار و اهمیّت آن در آموزش فنی و حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 43-59]
  • اشتغال اهمیّت و ضرورت توجه به کارآفرینی در برنامه‌های آموزش کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-14]
  • اشتغال ارائه مدل مفهومی تشخیص فرصتهای کارآفرینانه کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 105-122]
  • اعتبارات خرد نقدی بر ساختار صندوق‌های اعتبارات خرد در خوداشتغالی زنان روستایی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 121-129]
  • اکوسیستم راهبرد اکوسیستم کارآفرینی: پارادیم جدید توسعه کارآفرینی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 21-38]
  • اکوسیستم کارآفرینی راهبرد اکوسیستم کارآفرینی: پارادیم جدید توسعه کارآفرینی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 21-38]
  • اینترنت بازاریابی اینترنتی و خدمات کشاورزی تحت وب، گامی برای کارآفرینی در بخش کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-42]

ب

  • بازاریابی اهمیّت بازاریابی در موفقیت کارآفرینان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 43-59]
  • بازاریابی کارآفرینی اهمیّت بازاریابی در موفقیت کارآفرینان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 43-59]
  • بازار الکترونیکی بازاریابی اینترنتی و خدمات کشاورزی تحت وب، گامی برای کارآفرینی در بخش کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-42]
  • برنامه کشاورزی اهمیّت و ضرورت توجه به کارآفرینی در برنامه‌های آموزش کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-14]

پ

ت

  • تجاری‌سازی نظام بهینه تجاری‌سازی ایده‌ها و دستاوردهای تحقیقات دانشگاهی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 19-41]
  • تجاریسازی یافتههای پژوهشی تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در بخش کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 15-29]
  • تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی بررسی ضرورت آموزش تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در صنعت زیست فناوری کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 131-138]
  • تحقیق بازار اهمیّت بازاریابی در موفقیت کارآفرینان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 43-59]
  • ترویج کارآفرینی الگوی مفهومی ترویج کارآفرینی در بین دانشجویان نظام آموزش عالی کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 49-68]
  • تشخیص فرصت ارائه مدل مفهومی تشخیص فرصتهای کارآفرینانه کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 105-122]
  • تشخیص فرصت های کارآفرینانه مدل تشخیص فرصت های کارآفرینانه در بخش کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]
  • تعاونی توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌ها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
  • تفکر سیستمی راهبرد اکوسیستم کارآفرینی: پارادیم جدید توسعه کارآفرینی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 21-38]
  • توسعه شرکت‌های بازاریابی روستایی؛ راهبردی جهت کارآفرینی و توسعه نظام‌های بهره‌برداری کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 91-102]
  • توسعه بررسی نقش کارآفرینی در توسعه اقتصادی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 91-104]
  • توسعه اقتصادی بررسی نقش کارآفرینی در توسعه اقتصادی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 91-104]
  • توسعه پایدار کارآفرینی گردشگری کشاورزی، راهبردی نوین برای توسعه پایدار روستایی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-90]
  • توسعه پایدار کشاورزی کشاورزی پایدار کارآفرینانه: در جستجوی رهیافتی مقتضی برای تسهیل توسعه کسب ‌و کارهای کارآفرینانه کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 103-129]
  • توسعه روستا بررسی نقش و جایگاه کارآفرینی در توسعه تعاونی‌های روستایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-102]
  • توسعه روستایی بررسی نقش کارآفرینی کشاورزی در توسعه روستایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-83]
  • توسعه روستایی کارآفرینی روستایی: چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 101-119]
  • توسعه کارآفرینی توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌ها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
  • توسعه کارآفرینی حمایت‌های ضروری در جهت توسعه کارآفرینی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-90]
  • توسعه کشاورزی بررسی نقش کارآفرینی کشاورزی در توسعه روستایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-83]
  • توسعه کشاورزی بررسی ضرورت آموزش تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در صنعت زیست فناوری کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 131-138]
  • توسعه کشاورزی آموزش کارآفرینی کشاورزی پیش نیاز توسعه کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 33-48]
  • توسعه کشاورزی برنامه های آموزش کارآفرینی در حوزه کشاورزی: موانع، مشکلات و راه‌حل‌ها [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 1-19]
  • توسعه کشاورزی و روستایی کارآفرینی گردشگری کشاورزی، راهبردی نوین برای توسعه پایدار روستایی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-90]

چ

  • چالش‌ها کارآفرینی روستایی: چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 101-119]

ح

  • حمایت حمایت‌های ضروری در جهت توسعه کارآفرینی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-90]

خ

  • خدمات تحت‌ وب بازاریابی اینترنتی و خدمات کشاورزی تحت وب، گامی برای کارآفرینی در بخش کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-42]
  • خدمات کشاورزی بازاریابی اینترنتی و خدمات کشاورزی تحت وب، گامی برای کارآفرینی در بخش کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-42]
  • خلاقیت ایده‌های کسب و کار و اهمیّت آن در آموزش فنی و حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 43-59]
  • خوداشتغالی نقدی بر ساختار صندوق‌های اعتبارات خرد در خوداشتغالی زنان روستایی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 121-129]

د

  • دانشگاه کارآفرین نظام بهینه تجاری‌سازی ایده‌ها و دستاوردهای تحقیقات دانشگاهی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 19-41]
  • دلالان شرکت‌های بازاریابی روستایی؛ راهبردی جهت کارآفرینی و توسعه نظام‌های بهره‌برداری کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 91-102]

ر

  • راه‌حل ها برنامه های آموزش کارآفرینی در حوزه کشاورزی: موانع، مشکلات و راه‌حل‌ها [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 1-19]
  • رفتار کارآفرینانه بررسی عوامل محیطی مؤثر بر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینان کشاورزی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 83-100]

ز

  • زیرساخت‌ها حمایت‌های ضروری در جهت توسعه کارآفرینی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-90]
  • زیست فناوری کشاورزی بررسی ضرورت آموزش تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در صنعت زیست فناوری کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 131-138]
  • زنان چالش های پیش رو زنان در کارآفرینی کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 19-32]
  • زنان روستایی نقدی بر ساختار صندوق‌های اعتبارات خرد در خوداشتغالی زنان روستایی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 121-129]

ش

  • شرکت تعاونی بررسی نقش و جایگاه کارآفرینی در توسعه تعاونی‌های روستایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-102]
  • شرکت‌های بازاریابی روستایی شرکت‌های بازاریابی روستایی؛ راهبردی جهت کارآفرینی و توسعه نظام‌های بهره‌برداری کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 91-102]

ع

  • عوامل محیطی بررسی عوامل محیطی مؤثر بر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینان کشاورزی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 83-100]

ف

  • فرصت‌ها کارآفرینی روستایی: چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 101-119]

ک

  • کارآفرین بررسی نقش کارآفرینی در توسعه اقتصادی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 91-104]
  • کارآفرینی توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌ها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
  • کارآفرینی نظام بهینه تجاری‌سازی ایده‌ها و دستاوردهای تحقیقات دانشگاهی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 19-41]
  • کارآفرینی اهمیّت بازاریابی در موفقیت کارآفرینان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 43-59]
  • کارآفرینی بررسی نقش و جایگاه کارآفرینی در توسعه تعاونی‌های روستایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-102]
  • کارآفرینی اهمیّت و ضرورت توجه به کارآفرینی در برنامه‌های آموزش کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-14]
  • کارآفرینی بازاریابی اینترنتی و خدمات کشاورزی تحت وب، گامی برای کارآفرینی در بخش کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-42]
  • کارآفرینی ایده‌های کسب و کار و اهمیّت آن در آموزش فنی و حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 43-59]
  • کارآفرینی بررسی کسب و کارهای خانگی کارآفرینانه و موانع و چالش‌های توسعه آن‌ها در مناطق روستایی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-73]
  • کارآفرینی حمایت‌های ضروری در جهت توسعه کارآفرینی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-90]
  • کارآفرینی شرکت‌های بازاریابی روستایی؛ راهبردی جهت کارآفرینی و توسعه نظام‌های بهره‌برداری کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 91-102]
  • کارآفرینی چالش های پیش رو زنان در کارآفرینی کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 19-32]
  • کارآفرینی الگوی مفهومی ترویج کارآفرینی در بین دانشجویان نظام آموزش عالی کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 49-68]
  • کارآفرینی کارآفرینی گردشگری کشاورزی، راهبردی نوین برای توسعه پایدار روستایی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-90]
  • کارآفرینی بررسی نقش کارآفرینی در توسعه اقتصادی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 91-104]
  • کارآفرینی ارائه مدل مفهومی تشخیص فرصتهای کارآفرینانه کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 105-122]
  • کارآفرینی راهبرد اکوسیستم کارآفرینی: پارادیم جدید توسعه کارآفرینی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 21-38]
  • کارآفرینی کارآفرینی روستایی: چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 101-119]
  • کارآفرینی پایدارگرا تلفیق پایداری در فرآیند کارآفرینی: تبیین مفهوم، ضرورت و ملزومات کارآفرینی پایدارگرا و کسب‌وکار سبز [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 39-63]
  • کارآفرینی دانشگاهی تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در بخش کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 15-29]
  • کارآفرینی روستایی بررسی نقش کارآفرینی کشاورزی در توسعه روستایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-83]
  • کارآفرینی روستایی کارآفرینی روستایی: چالش‌ها و فرصت‌ها [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 101-119]
  • کارآفرینی سازمانی توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونی‌ها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-18]
  • کارآفرینی سبز تلفیق پایداری در فرآیند کارآفرینی: تبیین مفهوم، ضرورت و ملزومات کارآفرینی پایدارگرا و کسب‌وکار سبز [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 39-63]
  • کارآفرینی کشاورزی بررسی نقش کارآفرینی کشاورزی در توسعه روستایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-83]
  • کارآفرینی کشاورزی کشاورزی پایدار کارآفرینانه: در جستجوی رهیافتی مقتضی برای تسهیل توسعه کسب ‌و کارهای کارآفرینانه کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 103-129]
  • کارآفرینی کشاورزی مدل تشخیص فرصت های کارآفرینانه در بخش کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]
  • کارآفرینی کشاورزی آموزش کارآفرینی کشاورزی پیش نیاز توسعه کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 33-48]
  • کارآفرینی کشاورزی برنامه های آموزش کارآفرینی در حوزه کشاورزی: موانع، مشکلات و راه‌حل‌ها [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 1-19]
  • کارآفرینی کشاورزی بررسی عوامل محیطی مؤثر بر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینان کشاورزی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 83-100]
  • کسب و کار پایدار تلفیق پایداری در فرآیند کارآفرینی: تبیین مفهوم، ضرورت و ملزومات کارآفرینی پایدارگرا و کسب‌وکار سبز [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 39-63]
  • کسب و کار خانگی بررسی کسب و کارهای خانگی کارآفرینانه و موانع و چالش‌های توسعه آن‌ها در مناطق روستایی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-73]
  • کسب و کار کشاورزی مدل تشخیص فرصت های کارآفرینانه در بخش کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 1-18]
  • کسب و کارهای کشاورزی کشاورزی پایدار کارآفرینانه: در جستجوی رهیافتی مقتضی برای تسهیل توسعه کسب ‌و کارهای کارآفرینانه کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 103-129]
  • کسب و کارهای کشاورزی ارائه مدل مفهومی تشخیص فرصتهای کارآفرینانه کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 105-122]
  • کشاورزی شرکت‌های بازاریابی روستایی؛ راهبردی جهت کارآفرینی و توسعه نظام‌های بهره‌برداری کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 91-102]
  • کشاورزی چالش های پیش رو زنان در کارآفرینی کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 19-32]
  • کشاورزی پایدار کارآفرینانه کشاورزی پایدار کارآفرینانه: در جستجوی رهیافتی مقتضی برای تسهیل توسعه کسب ‌و کارهای کارآفرینانه کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 103-129]

گ

  • گردشگری کشاورزی کارآفرینی گردشگری کشاورزی، راهبردی نوین برای توسعه پایدار روستایی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-90]

م

  • محیط کارآفرینانه بررسی عوامل محیطی مؤثر بر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینان کشاورزی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 83-100]
  • مدل بازاریابی روستایی شرکت‌های بازاریابی روستایی؛ راهبردی جهت کارآفرینی و توسعه نظام‌های بهره‌برداری کشاورزی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 91-102]
  • مناطق روستایی بررسی کسب و کارهای خانگی کارآفرینانه و موانع و چالش‌های توسعه آن‌ها در مناطق روستایی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-73]
  • موانع کارآفرینی برنامه های آموزش کارآفرینی در حوزه کشاورزی: موانع، مشکلات و راه‌حل‌ها [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 1-19]
  • موانع و چالش‌ها بررسی کسب و کارهای خانگی کارآفرینانه و موانع و چالش‌های توسعه آن‌ها در مناطق روستایی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-73]

ن

  • نظام آموزش رسمی و دانشگاهی آموزش کارآفرینی کشاورزی پیش نیاز توسعه کشاورزی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 33-48]
  • نوآوری ایده‌های کسب و کار و اهمیّت آن در آموزش فنی و حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 43-59]

و