کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87
بررسی و تحلیل ابعاد بازاریابی کارآفرینانه

دوره 6، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 87-102

10.22069/jead.2021.18655.1437

بابک لرستانی؛ فرحناز رستمی قبادی؛ نعمت اله شیری؛ مژگان خوش مرام


سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی

دوره 4، شماره 2، مرداد 1396، صفحه 73-86

10.22069/jead.2017.13566.1276

لقمان عباسی؛ محمدشریف شریف‌زاده؛ غلامحسین عبدالله زاده؛ محمد رضا محبوبی