کلیدواژه‌ها = %DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C %D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C
عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 دی 1402

10.22069/jead.2023.21802.1763

مهدی مودودی ارخودی؛ سجاد فردوسی؛ عصمت نجفی


‌ شناسایی چالش‌های توسعه گردشگری روستایی در مناطق مرزی (مورد مطالعه: منطقه آزاد ارس)

دوره 9، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 17-36

10.22069/jead.2022.11482.1565

مهدی چراغی؛ حیدر قلی‌زاده؛ شادعلی توحیدلو؛ حسن علیپور


شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های کارآفرینی گردشگری در جهت دستیابی به توسعه پایدار روستایی

دوره 7، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 19-30

10.22069/jead.2021.18726.1445

احمد بهرامی پور؛ محمودرضا مستقیمی؛ سید محمدرضا حسینی؛ سامره شجاعی


شناسایی ظرفیت های گردشگری کشاورزی در شهرستان جهرم با استفاده از مدل توز

دوره 4، شماره 2، مرداد 1396، صفحه 27-42

10.22069/jead.2017.12822.1245

سحر سامانی قطب آبادی؛ ندا ترابی فارسانی؛ زاهد شفیعی؛ مرتضی بذرافشان؛ سید رامین غفاری