فرآیند نگاشت رهیافت یادگیری کارآفرینانه تجربی توسعه کسب‌وکار‌های دانشجویی؛ توانمندسازی اقتصادی – اجتماعی دانشجویان در مسیر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 دی 1402

10.22069/jead.2023.21664.1748

محمدشریف شریف‌زاده؛ غلامحسین عبداله زاده؛ فاطمه رجبیان غریب


شناسایی و اولویت‌بندی آمیخته بازاریابی سبزیجات تازه در جنوب استان کرمان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 دی 1402

10.22069/jead.2023.21759.1756

احسان سپهوند؛ صدیقه نبی ئیان؛ محمدرضا زارع مهرجردی


کنکاشی پیرامون همسویی نظام برنامه ریزی درسی هنرستان‌های کشاورزی ایران با آموزش‌های کارآفرینی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 دی 1402

10.22069/jead.2023.21791.1759

جمشید غریب؛ بهمن خسروی پور؛ همایون مرادنژادی


عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری در مناطق روستایی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان قائنات)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 دی 1402

10.22069/jead.2023.21802.1763

مهدی مودودی ارخودی؛ سجاد فردوسی؛ عصمت نجفی


بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمانی: اثر میانجی نوآوری سازمانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 دی 1402

10.22069/jead.2023.21854.1769

مهدی باشتی؛ طهمورث سهرابی؛ حمید طبایی زاده فشارکی